POII: Oostende-STVV 15/5 20u30 ontzeetje

Alles over de wedstrijden van STVV
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: POII: Oostende-STVV 15/5 20u30 ontzeetje

Bericht door kenniksvanvoetbal »

metser schreef:Wederom een geweldige 1ste helft ! Bijna 100% balbezit , pasje vooruit, pasje achteruit, pasje opzij enz. Proficiat aan deze spelers en staf .
Inderdaad geen goeie Bezus in de ploeg !! breien en strikken als de beste ,zonder gevaarlijk te zijn, niks nieuw onder de zon. :beer:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: POII: Oostende-STVV 15/5 20u30 ontzeetje

Bericht door voetballiefhebber »

Een stereotiep voetballend STVV tegen een vertrouwenloos Oostende dat als doel had de boel dicht te houden en op de counter te scoren. De strafschop was getelefoneerd. Je zag zo waar Sylla hem ging trappen en je hoefde helemaal geen penaltyspecialst te zijn à la Dutoit om hem te stoppen.
De laatste tijd had ik wat kritiek op hem, maar nu moet ik inderdaad Maee uitroepen als beste speler van STVV. De wissels begreep ik nu ook niet echt. Boli er aan de rust uit voor Ceballos. Onze Spanjaard heeft dit seizoen toch helemaal niks gepresteerd. Buiten een sterke PO II in zijn eerste seizoen, heb ik hem zelden goede matchen zien spelen. Van een Acolatse had ik dit seizoen toch ook wat meer verwacht. Heeft meer stommiteiten begaan dan iets anders door o.a. onnodige corners weg te geven en zijn nonchalance als hij ver terugzakte.

Steppe in doel is beter dan Pirard, maar buiten de goal die hij slikte had hij geen bal te pakken. Hoe zou Herbots het gedaan hebben? Naar het schijnt speelde onze derde doelman vandaag een oefeninterland bij de U18 (las ik op Truieneer).
Hasselt Steunt STVV
Berichten: 214
Lid geworden op: 20 apr 2012, 20:34

Re: POII: Oostende-STVV 15/5 20u30 ontzeetje

Bericht door Hasselt Steunt STVV »

Allez vooruit, weer negativisme troef hier. Sommige mensen leven om te klagen en te zagen. Supporters van m'n voeten.

Proficiat, trainer-staf en spelers voor het mooie seizoen en het knappe voetbal in de reguliere competitie.
Schimpen steunt STVV
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: POII: Oostende-STVV 15/5 20u30 ontzeetje

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Louis XIV schreef:Wat een gelul hier zeg, je won niet omdat Dutoit penalty stopt en drie’gemaakte’ goals pakt. Jongens toch ik wil op voorhand tekenen voor nog zo een seizoen, en doe zever over Brys komaan zeg dit verdient hij niet
........omdat je een penalty er niet in krijgt (slecht getrapt) en evenzeer slecht gekopt van onze Sylla!!
zaterdag lukte het Sylla voor een inleggertje ook niet , vroeger was het het veld , maar op ne biljart lukt het ook niet.
Conclusie ,globaal gebrek aan kwaliteit. We blinken uit in balbezit zonder gevaar en traagheid in de acties.
Meer mankeert er echt niet..
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: POII: Oostende-STVV 15/5 20u30 ontzeetje

Bericht door Jan Bulder »

the fan schreef:Ik merk bij mezelf dat ik totaal geen binding meer heb...
Een leger Japanners, daar nog een rits buitenlanders bij, is nog te pruimen als STVV-supporter als je dan goed voetbal brengt en er iets te zien is.
Als je dan echter afdaalt qua niveau naar het tijdperk Hayen, Voets, ... kan het je geen moer meer schelen!!
Over een heel seizoen gezien zowat het beste voetbal en beste resultaat uit de clubgeschiedenis. Ge spreekt uzelf enorm tegen.

Ook Club, Anderlecht en Standard hadden dit seizoen x-aantal wedstrijden die niet om aan te zien waren.

We hebben decennialang topsupporters gehad. Maar wat een irritante, onrealistische mierenneukers lopen hier tegenwoordig rond...
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: POII: Oostende-STVV 15/5 20u30 ontzeetje

Bericht door Jacques »

Seizoen bij deze helemaal gedaan. Het verhaal van de laatste weken: een paar kansen missen, een vermijdbaar doelpunt slikken, terugkomen tot een gelijkspel, maar daar ook blijven steken. Iedereen lijkt op zijn tandvlees te zitten. Geen zin om op deze groep te kappen na dit seizoen. Laat dat maar aan de mensen die zich hier speciaal registreren om hun frustraties te kunnen botvieren, dan hebben die ook hun pleziertje. Het is mooi geweest, maar het heeft tweemaal niet mogen zijn. Opnieuw afspraak in juli.
Overdrijven is een kunst
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: POII: Oostende-STVV 15/5 20u30 ontzeetje

Bericht door enerkey »

Volledig mee eens. Een heel aantal zeer goede wedstrijden gezien dit seizoen. Voetbal was veruit het beste op de 25 jaar dat ik al naar STVV ga kijken.
Mijn abonnement was zijn geld dubbel en dik waard! Dus dikke merci aan de spelersgroep en staff.
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: POII: Oostende-STVV 15/5 20u30 ontzeetje

Bericht door the fan »

En zo eindigt WEER een hoopvol seizoen, met een goede periode voor Kerst, een uitverkoop en nadien traag maar zeker totaal bergaf...
Ik heb respect voor de zielen die er keer op keer staan, het is ieder zijn recht en ik ga hen zeker niets verwijten...
Ik heb me jaren ziek gevoeld als ze verloren, mijn weekend hier er van af. Ziek als ze verloren, euforisch (en zat) als het goed ging...
Ik verweet mezelf enorm, dat ik STVV zo mijn humeur liet bepalen.
Daar ben ik gelukkig van af!!!!
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: POII: Oostende-STVV 15/5 20u30 ontzeetje

Bericht door fruitboerke »

Bon het seizoen is voorbij , al bij al een dikke proficiat voor hun prestaties in de reguliere competitie en een dikke onvoldoende voor de play offs . Het woord is nu aan de japanse geldschieters en ik ben eens benieuwd. Wat mij betreft mag men alle kernspelers behalve Garcia , Steppe en Texeira een plaatje "Te Koop" om hun nek binden mits de juiste prijs natuurlijk. Buiten deze 3 is er geen enkele speler die niet vervangbaar is . En als Brys zich wil verbeteren dan is dat ook maar zo en zijn goed recht. Trainers genoeg op de markt en den dag van vandaag is een trainer ook maar gewoon een passant zoals het gros van de spelers. Bouwen doe je aan een huis , maar in deze tijden is bouwen aan een voetbalploeg een utopie .
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: POII: Oostende-STVV 15/5 20u30 ontzeetje

Bericht door the fan »

Zo is het, al mag je Garcia ook een bordje geven...
luc de kanarie
Berichten: 78
Lid geworden op: 30 dec 2010, 17:58

Re: POII: Oostende-STVV 15/5 20u30 ontzeetje

Bericht door luc de kanarie »

nu zijn sommige aan het overdrijven en moet je deze ook houden bolli -asamoha - de sart -endo -botaka -tommy -steppe -texeira -garcia en moet je nu zaterdag enkele van die jongeren nog een kans geven
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: POII: Oostende-STVV 15/5 20u30 ontzeetje

Bericht door Jan Bulder »

the fan schreef:Zo is het, al mag je Garcia ook een bordje geven...
Wilt ge ook eens uitleggen waarom?
B. De Wever
Berichten: 20
Lid geworden op: 13 mei 2019, 14:52

Re: POII: Oostende-STVV 15/5 20u30 ontzeetje

Bericht door B. De Wever »

Fifty/fifty, ook alweer niet om lange brieven naar huis te schrijven

De slechte :
- alles in PO2,
- de eerste 4 matchen,
- Uit bij Charleroi, Lokeren, Oostende, Kortrijk, Moeskroen (zoveel kansen missen is slecht gespeeld), thuis tegen Gent.

Niet goed, maar de nodige dosis geluk : Uit bij Genk, Gent, Anderlecht, Bruhhe.
Plaats reactie