POII: STVV tegen Beerschot-Wilrijk 28/4 20u

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: POII: STVV tegen Beerschot-Wilrijk 28/4 20u

Bericht door Jack »

Die eerste helft was niet om aan te gluren.
Positief: zelfde uitslag als Charleroi.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: POII: STVV tegen Beerschot-Wilrijk 28/4 20u

Bericht door lindoke »

Niet toevallig begon het bij STVV beter te draaien nadat Botaka vervangen werd. Toen Sekine daar begon te spelen ging het tempo ineens de hoogte in. Misschien dat Brys volgende week eens beter begint met Sekine op de rechterflank. Als je de "heatmap" van Kamada zou kunnen zien zou je merken dat die ook eerder de rechterkant van het veld opzoekt en Kamada en Sekine zoeken mekaar graag op in de combinatie. Dus dat zou dan kunnen werken op die rechterflank. Of Brys dat ook zo wil zien........
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
pat@
Berichten: 1066
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: POII: STVV tegen Beerschot-Wilrijk 28/4 20u

Bericht door pat@ »

Slechte eerste helft maar nadien goed uit de kleedkamer gekomen en zeer veel strijdlust gezien. Volgens mij is er wel een stevige blessure voor Garcia aangezien hij zelf aangeslagen leek. Ook prima invalbeurten van Sankhon, De Bruyn en Vloet.
Oké, het is maar een veredelde oefenmatch dus kunnen we er niet zo veel over zeggen maar De Bruyn bracht wel iets extra in het team. Vloet kan ook wel iets met zijn traptechniek en Sankhon moet altijd starten volgens mij, op welke positie dan ook. Botaka en Asamoah niet gemist na hun wissel en plots een karrenvracht aan kansen. Brys heeft volgens mij stilletjes genoeg van Botaka's "pleintjeskunsten".
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: POII: STVV tegen Beerschot-Wilrijk 28/4 20u

Bericht door Vouch »

Je moet altijd winnen. Sjot Kamada zijn strafschop binnen, dan zal dat ook wel gebeuren. Maar nu sta je daar met je puntje.
Dan komen natuurlijk de cowboy-verhalen dat de spelers niet willen omdat ze dan 2 weken minder verlof hebben.

Soit, Brys zal toch wat andere jongens moeten laten opdraven, want bij sommigen is de kaars uit.
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: POII: STVV tegen Beerschot-Wilrijk 28/4 20u

Bericht door Henri is de man »

pat@ schreef:Slechte eerste helft maar nadien goed uit de kleedkamer gekomen en zeer veel strijdlust gezien. Volgens mij is er wel een stevige blessure voor Garcia aangezien hij zelf aangeslagen leek.
Erg jammer - was de beste Kanarie voor de rust (ook al was het toen heel erg slecht van de gehele ploeg)
Voorts ook een degelijke Endo en Sekine gezien

Tomiyasu was heel erg nonchalant vandaag...
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: POII: STVV tegen Beerschot-Wilrijk 28/4 20u

Bericht door stvvilvoorde »

De citroen lijkt stilaan uitgeperst.
Vrij zwakke vertoning, weinig spelers die het gemiddelde overstijgen.
Tot overmaat van ramp opnieuw blessure van Garcia die dan als een van de weinige wel op niveau was.
Tomiyashu en Texeira allebei heel nonchalant.
Botaka superzwak vandaag.
Desart ook weinig tot niks goeds laten zien.
Sankhon valt in en pakt onmiddelijk een kaart waardoor hij de match op charleroi mist.
Sekine en Endo wisselden goede met mindere momenten.
Invallers De Bruyn en Vloet brachten wat meer jus in de ploeg en uiteindelijk loonde dat nog, met in extremis een gelijkspel.
Je had vandaag een reuzenzaak kunnen doen in deze poule, maar nu maak je het onnodig spannend tot de laatste match.
Louis XIV
Berichten: 1239
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: POII: STVV tegen Beerschot-Wilrijk 28/4 20u

Bericht door Louis XIV »

stvvilvoorde schreef:De citroen lijkt stilaan uitgeperst.
Vrij zwakke vertoning, weinig spelers die het gemiddelde overstijgen.
Tot overmaat van ramp opnieuw blessure van Garcia die dan als een van de weinige wel op niveau was.
Tomiyashu en Texeira allebei heel nonchalant.
Botaka superzwak vandaag.
Desart ook weinig tot niks goeds laten zien.
Sankhon valt in en pakt onmiddelijk een kaart waardoor hij de match op charleroi mist.
Sekine en Endo wisselden goede met mindere momenten.
Invallers De Bruyn en Vloet brachten wat meer jus in de ploeg en uiteindelijk loonde dat nog, met in extremis een gelijkspel.
Je had vandaag een reuzenzaak kunnen doen in deze poule, maar nu maak je het onnodig spannend tot de laatste match.
Vloet stond volgens mij vol van de stress op 't veld, vond hem bij momenten vrij zenuwachtig acteren - crosspass naar de Bruyn was wel één uit de boekskes, amaai ...
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: POII: STVV tegen Beerschot-Wilrijk 28/4 20u

Bericht door Jacques »

Zeer slappe eerste helft, een wat betere tweede helft waarin we het laken nog volledig naar ons toe hadden kunnen/moeten trekken. We maken het onnodig spannend, maar als we niet verliezen op Charleroi ziet het er met nog 2 thuiswedstrijden voor de boeg nog altijd zeer goed uit. We gaan ons niveau wel stilaan terug moeten opkrikken (als dat nog kan in deze fase van de competitie), want als we spelen zoals in de 1ste helft gaan we nooit voorbij Kortrijk raken (indien we onze poule winnen).
Overdrijven is een kunst
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: POII: STVV tegen Beerschot-Wilrijk 28/4 20u

Bericht door Mikman »

Uiteindelijk sta je zonder goed te spelen gewoon eerste, dat zegt ook wel iets over de kwaliteiten die er in deze groep zitten. Ik heb me laten vertellen dat Boli pubalgie heeft en zou kunnen spelen indien het echt nodig is, maar men hem liever spaart.

De beste man op het veld vond ik tot aan onze aansluitingstreffer wel De Keersmaeker van Beerschot-Wilrijk. Eerste basisplaats en al zo een match neerzetten. Als je die zijn balcontroles en overzicht vergelijkt met De Sart... :o
luc de kanarie
Berichten: 78
Lid geworden op: 30 dec 2010, 17:58

Re: POII: STVV tegen Beerschot-Wilrijk 28/4 20u

Bericht door luc de kanarie »

ik weet niet wat sommige zien in sekine was samen met botaka en de sart de slechtste bij stvv niet meer opstellen kan niets
Jebus4life
Berichten: 1233
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: POII: STVV tegen Beerschot-Wilrijk 28/4 20u

Bericht door Jebus4life »

Ik vond Sekine gisteren toch 1 van de beteren op het veld, samen met Endo...
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: POII: STVV tegen Beerschot-Wilrijk 28/4 20u

Bericht door STimVV »

Mikman schreef:...De beste man op het veld vond ik tot aan onze aansluitingstreffer wel De Keersmaeker van Beerschot-Wilrijk. Eerste basisplaats en al zo een match neerzetten. Als je die zijn balcontroles en overzicht vergelijkt met De Sart... :o
Inderdaad. Hij deed me een beetje denken aan Kevin De Bruyne toen die zijn eerste minuten maakte bij Genk. Toen had ik nooit gedacht dat die zo een carriere zou maken.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: POII: STVV tegen Beerschot-Wilrijk 28/4 20u

Bericht door stvvilvoorde »

STimVV schreef:
Mikman schreef:...De beste man op het veld vond ik tot aan onze aansluitingstreffer wel De Keersmaeker van Beerschot-Wilrijk. Eerste basisplaats en al zo een match neerzetten. Als je die zijn balcontroles en overzicht vergelijkt met De Sart... :o
Inderdaad. Hij deed me een beetje denken aan Kevin De Bruyne toen die zijn eerste minuten maakte bij Genk. Toen had ik nooit gedacht dat die zo een carriere zou maken.
Ja dat zei ik gisteren ook.
Was veruit de beste man bij Beerschot, één van de enige die ik daar zou weghalen.
Zijn jeugdige enthousiasme kostte hem wel bijna een uitsluiting, want flirtte enkele malen serieus met een tweede geel karton.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: POII: STVV tegen Beerschot-Wilrijk 28/4 20u

Bericht door Mikman »

stvvilvoorde schreef:
STimVV schreef:
Mikman schreef:...De beste man op het veld vond ik tot aan onze aansluitingstreffer wel De Keersmaeker van Beerschot-Wilrijk. Eerste basisplaats en al zo een match neerzetten. Als je die zijn balcontroles en overzicht vergelijkt met De Sart... :o
Inderdaad. Hij deed me een beetje denken aan Kevin De Bruyne toen die zijn eerste minuten maakte bij Genk. Toen had ik nooit gedacht dat die zo een carriere zou maken.
Ja dat zei ik gisteren ook.
Was veruit de beste man bij Beerschot, één van de enige die ik daar zou weghalen.
Zijn jeugdige enthousiasme kostte hem wel bijna een uitsluiting, want flirtte enkele malen serieus met een tweede geel karton.
Dat is ook waar. Maar je kon hem er wel niet van verdenken niet mee te willen verdedigen. Het is jammer dat onze jeugdwerking zo'n type voetballers (nog?) niet voortbrengt.
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: POII: STVV tegen Beerschot-Wilrijk 28/4 20u

Bericht door Dreke »

Sikene, Sylla en De Bruyn toonden voor mij gisteren dat er wel wat potentieel in zit. Of het voldoende zal zijn voor een ploeg met onze ambities is wat anders. Maar je zag wel de kwaliteit.

Als we eerlijk zijn, lag het niveau van Tommi vooral voor de winter hoger. Ik vind hem de laatste weken minder. En dat zie ik vooral in de duidelijke instructie om zich aanvallend meer te manifesteren. En tot nu toe was dat niet op het niveau van zijn verdedigend werk. Absoluut geen zonder voor een speler van zijn leeftijd.
A loyal football fan only supports the shirt...
Plaats reactie