PO II Speeldag V: KAS Eupen - KSTVV

Alles over de wedstrijden van STVV
Tamas
Berichten: 110
Lid geworden op: 29 jun 2017, 19:07

Re: PO II Speeldag V: KAS Eupen - KSTVV

Bericht door Tamas »

voetballiefhebber schreef:Ik volg het Nederlandse voetbal wat, zeker de Eredivisie. En wie kwam ik daar tegen in Groningen-Ajax? Paul Gladon.
Gladon werd door de Nederlandse verslaggever een balvaste speler genoemd. De vorige matchen zat hij nog op de bank, maar scoorde hij 3 doelpunten na 3 invalbeurten.

Bij STVV zat hij in dat half jaar dat hij er was een paar keer bij de selectie, maar mocht hij nooit invallen. Zij enige invalbeurt was in een bekermatch tegen een club uit de 2de Amateurliga.

Vloet mocht ook eens invallen vlak voor de scheids affloot, diep in de toegevoegde tijd bij een match die al lang gespeeld was. Misschien is er wel iets waar van de verhalen die hier opduiken over Brys en VDA.
Is inderdaad wel zeer opvallend en zeker in de wetenschap dat de spelers die er wel altijd opstaan lange periodes helemaal niets presteren ? Gladon toen er geen enkel spits op niveau was en nu Vloet bij loopwonder De Sart waarvan het rendement 0,0 is.

Wat het Play-off 2 verhaal betreft, dat wordt volgens mij een copy van de reguliere competitie : een riante voorsprong, deze naar de vaantjes helpen door enkele non-matchen tegen mindere tegenstanders en dan … met de billen bloot als het er echt om gaat tegen de rechtstreekse concurrent, in dit geval Charleroi.
Zouden beter nu al in functie van volgend seizoen werken en enkele bankzitters de kans geven te laten zien wat ze werkelijk in hun mars hebben. Maar in bovenstaande theorie zal dat er allicht ook niet van komen.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: PO II Speeldag V: KAS Eupen - KSTVV

Bericht door Jacques »

Als het doel is om via PO2 Europa in te gaan, ga je niet halfweg de poule en met twee punten voorsprong op je naaste achtervolger ineens de handdoek in de ring werpen en wat bankzitters een kans geven. Dat slaat echt nergens op.
Overdrijven is een kunst
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: PO II Speeldag V: KAS Eupen - KSTVV

Bericht door Henri is de man »

Het lijkt me vrij duidelijk dat Vloet voorlopig gewoon niet voldoet.
Een scenario waarbij hij door Brys express wordt genegeerd omwille van geen inspraak lijkt me pure speculatie.

Iedereen is geneigd om te zeggen: allez, die komt toch van Italiaanse 1e klasse. Toch maar niet vergeten dat hij bij NAC Breda ook al de plaatselijke Damien Le Magicien was en dat er toch raar werd opgekeken bij zijn transfer naar Frosinone (waar hij trouwens niet of nauwelijks speelde).

Wat betreft De Sart, blijf ik het herhalen. Het is een Belg en hij is 22 jaar. Hij heeft regelmatig echt zwakke wedstrijden maar heeft er ook uitstekende. Ik vind dat hij elk jaar groeit. Hem zomaar opzij schuiven zou een misser van formaat zijn.
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: PO II Speeldag V: KAS Eupen - KSTVV

Bericht door Mikman »

Henri is de man schreef:.

Iedereen is geneigd om te zeggen: allez, die komt toch van Italiaanse 1e klasse. Toch maar niet vergeten dat hij bij NAC Breda ook al de plaatselijke Damien Le Magicien was en dat er toch raar werd opgekeken bij zijn transfer naar Frosinone (waar hij trouwens niet of nauwelijks speelde).
Die transfer verliep trouwens langs een vreemde constructie via de Zwitserse tweedeklasser FC Chiasso, een maand later verhuisde hij naar Frosinone. Zou iedereen ook zo zot van Vloet zijn moest hij van een Zwitserse tweedeklasser komen?

https://www.bsiderats.nl/rai-vloet-verl ... c-chiasso/

Ik heb Vloet nooit zien spelen, ik kan dus niet over hem oordelen, maar dat zijn vorige club hem midden in het seizoen liet gaan zonder enige compensatie zegt misschien toch ook wel iets. Mogelijk was hij gewoon een pion in een rondje makelaarsvergoedingen uitbetalen.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: PO II Speeldag V: KAS Eupen - KSTVV

Bericht door voetballiefhebber »

Ik ben geen groot liefhebber van Vloet, omdat ik ook niet weet hoe goed of slecht hij is. Hij zou van mij wel een eerlijke kans mogen krijgen, zoals bijvoorbeeld een Konoshita die wel kreeg. Het zou niet slecht zijn om De Sart eens naar de bank te doen verhuizen. Ik herinner me dat ze dat eens deden en dat hij toen zeer gretig inviel. Een speler moet je soms kunnen prikkelen. Als je altijd speelt, of je nu goed of slecht presteert ...
Positivo
Berichten: 1853
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: PO II Speeldag V: KAS Eupen - KSTVV

Bericht door Positivo »

Ik ben akkoord met sommigen hier op het forum.
Laat Desart regelmatig van op de bank starten en je krijgt een totaal andere speler te zien.
Dat is een prikkel die hij nodig heeft. De keren dat ik hem zag invallen waren wél echt uitstekend.
Plaats reactie