PO2 STVV-Oostende

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: PO2 STVV-Oostende

Bericht door Jack »

Jacques schreef:De club hoeft niet het slachtoffer te zijn van het falen van de stadioneigenaar. Bovendien zijn er nog altijd Europese verplaatsingen. Jij zegt tegen Boekarest in Luik. Ik zeg citytrip Braga, La Valleta of Nicosia in augustus. :cool: Kan ook zomaar.

Maar eigenlijk: als je voor de 3de keer in de geschiedenis Europees zou kunnen halen, moet je dat gewoon doen, zelfs al sturen ze ons nadien naar Siberië. Dat gaat om trots, om eerzucht, om het lik op stuk geven van al die zagers die menen dat verliezen tot het DNA van de club behoort. Alleen al daarom moeten we ons dubbel plooien als de kans zich voordoet.
Braga, prachtig stadion. (Al geweest)
Waar moet ik tekenen?
Boekarest, prachtige stad (en al in stadion Dynamo geweest).
Waar moet ik tekenen?
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: RE: Re: PO2 STVV-Oostende

Bericht door Franz »

Jack schreef:
Jacques schreef:De club hoeft niet het slachtoffer te zijn van het falen van de stadioneigenaar. Bovendien zijn er nog altijd Europese verplaatsingen. Jij zegt tegen Boekarest in Luik. Ik zeg citytrip Braga, La Valleta of Nicosia in augustus. :cool: Kan ook zomaar.

Maar eigenlijk: als je voor de 3de keer in de geschiedenis Europees zou kunnen halen, moet je dat gewoon doen, zelfs al sturen ze ons nadien naar Siberië. Dat gaat om trots, om eerzucht, om het lik op stuk geven van al die zagers die menen dat verliezen tot het DNA van de club behoort. Alleen al daarom moeten we ons dubbel plooien als de kans zich voordoet.
Braga, prachtig stadion. (Al geweest)
Waar moet ik tekenen?
Boekarest, prachtige stad (en al in stadion Dynamo geweest).
Waar moet ik tekenen?
Dynamo: de ploeg van onze oudspelers Rednic en Damien 'Le Magicien' :yes:
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: PO2 STVV-Oostende

Bericht door Vouch »

Jebus4life schreef:
STimVV schreef:… en dan?
Dan mogen we europees spelen. Op Sclessin. Voor 1000 man. Tof he...
Dat we niet op Stayen kunnen spelen verkloot voor mij alles. Waardoor heel po2 mij dan ook koud laat.
Echt iets om naar uit te kijken: een europese match op Sclessin tegen een ploeg uit pakweg Roemenië. Tof. pfff

De finale tegen een ploeg uit PO1 spelen we ook nog eens op verplaatsing, waar dan combi-regeling zal zijn.
Dus een toffe match waar we met zn allen naar toe kunnen zit er niet in. Zelfs niet als we europees spelen. :roll:
Amai, negatief zijn is ook een kunst :blauw:
Ja, we komen niet bepaald in een positie om de groepsfase te halen (als ik me niet vergis is dat tweede voorronde dat de winnaar van het laatste Europees ticket moet spelen).

Maar tenzij er echt pech is met de loting krijg je dan een relatief makkelijke (maar inderdaad niet direct sexy) tegenstander uit Oost-Europa.
Overleef je dat krijg je in de derde voorronde met wat nog een relatief zwakke tegenstander (en kan je doorstoten tot de laatste voorronde) of net een mooie loting (dit jaar zaten er ploegen zoals Besitkas, Sevilla, Bordeaux, Rangers in die fase).
Enja, de laatste voorronde zit in principe geen spek voor onze bek bij qua haalbaarheid, tenzij je net die verdwaalde Cypriotische ploeg loot die je nog zou kunnen treffen.
Het mag voor mij in de eerste ronde al een klepper zijn zoals bij KV Oostende 2 jaar terug, tegen Olympic Marseille, daar teken ik met 2 handen en voeten te gelijk voor! Voor mij mogen ze dan zelfs 2 x uit spelen!

Nee, inderdaad, pak iets als Cracovia Krakow, Derry City en dan Glasgow Rangers. Als je daar niet mee content bent, zelfs zonder thuismatch op Stayen, dan weet ik het niet meer. Als die thuismatch op Sclessin u zo stoort, blijf dan thuis en spaar uw geld voor de uitmatch ;) .

Soit, we zijn er nog LANG niet! ALS het al zou lukken. Want sewis zijn de eerste azijnpissers weer daar met dat "steeds te vroeg vieren".... Dit is gewoon enthousiasme, de honger is zo groot, meneer!
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: PO2 STVV-Oostende

Bericht door Geel-Blauw »

Stel dat KV Mechelen de beker wint en daarna veroordeeld wordt voor matchfixing. Mag Gent dan Europees spelen of hoe zit dat?
Nie zievere, speile!
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: PO2 STVV-Oostende

Bericht door Mikman »

Geel-Blauw schreef:Stel dat KV Mechelen de beker wint en daarna veroordeeld wordt voor matchfixing. Mag Gent dan Europees spelen of hoe zit dat?
Dan schuift dat ticket ( rechtstreeks naar poules Europa League ) in principe op naar de derde in de stand.


Stel je voor dat we de finale tegen de PO1-tegenstander zouden halen en het dan een clash tegen Standard wordt. Het zou toch geweldig veel druk opleveren voor hun in het besef dat als STVV wint, wij in hún stadion Europees mogen gaan spelen.


Het blijft natuurlijk onbegrijpelijk dat Stayen niet conform is. En als je dan toch uitwijkt, leek Leuven me een betere optie dan Sclessin, dat veel te groot is.
Plaats reactie