PO2 STVV-Oostende

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: PO2 STVV-Oostende

Bericht door stvvilvoorde »

Moeten wij tegen nr2 van Poule 2 de finale spelen als Union die poule zou winnen?
Schrapt men dan niet beter de PO2 finale, als de winnaar die niet mag spelen?

Over de match rap uitgeklapt.
Het voetbal was mooi, verzorgd met snelle combinaties, maar de afwerking was werkelijk ondermaats.
Een kans of 20, waarvan je er een afwerkt is matig.
Ceballos inderdaad egoistisch bij die uitbraak, maar inderdaad, er waren er nog wat in dat bedje ziek.
Soit er moet al een mirakel gebeuren om nu nog naast groepswinst te grijpen.
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: PO2 STVV-Oostende

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Positivo schreef:Merkwaardig toch dit forum.
Er wordt hier vooral geschreven als men iets slecht vindt.
Als het goed gaat moet je oppassen of er wordt zelfs geen topic over een wedstrijd geopend.

En wat vonden we van Jordan Botaka ?
Heeft hij veel balverlies geleden ? Ik vond het een sterke prestatie van onze aanvoerder. Dat mag dan OOK eens gezegd worden. Botaka blijft een halve Hollander. Groot bakkes, zelfvertrouwen dat dubbel zo groot is als het kunnen, maar zo een attitude heb je OOK nodig in voetbal.
Inderdaad , onze balvirtuoos was gisteren outstanding ! :beer: :beer:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: PO2 STVV-Oostende

Bericht door kenniksvanvoetbal »

miel schreef:Vooruit Ceballos heeft de boter gefret , omdat hij deed wat anderen hem al hadden voor gedaan ?
Kunnen sommigen dan nooit eens eerlijk zijn , zonder er één zondebok te moeten uitkiezen
Vandaag hebben we een kansloos Oostende gezien , tegen een sterk Stvv
Vooral de tweede helft was een walk over .
Toch werd de match ontsiert door het egoisme en het gaan voor eigen succes en dat bij een 1-0 stand ergerlijk , het was heus Ceballos niet alleen
Bekijk anders het laatste half uur maar eens opnieuw
Zo een attitude verdiend een laat tegen doelpunt wat mij betreft , en ondanks een puike prestatie hoop ik dat Brijs de betreffende spelers een bolwassing geeft .
Meteen ook duidelijk waardoor we PO1 gemist hebben , uit een karrevracht kansen en slecht uitgespeelde mogelijkheden , er slechts één benutten is veel te weinig .
Dat is hoe je het bekijkt natuurlijk...... bij de andere fase's was het voor mijn part eerder de verkeerde keuze maken.. Bij Ceballos was het ... ik doe het zelf. :cry:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: PO2 STVV-Oostende

Bericht door Mikman »

stvvilvoorde schreef:Moeten wij tegen nr2 van Poule 2 de finale spelen als Union die poule zou winnen?
Schrapt men dan niet beter de PO2 finale, als de winnaar die niet mag spelen?

Tegen de nummer 2.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: PO2 STVV-Oostende

Bericht door Mikman »

kenniksvanvoetbal schreef:
miel schreef:Vooruit Ceballos heeft de boter gefret , omdat hij deed wat anderen hem al hadden voor gedaan ?
Kunnen sommigen dan nooit eens eerlijk zijn , zonder er één zondebok te moeten uitkiezen
Vandaag hebben we een kansloos Oostende gezien , tegen een sterk Stvv
Vooral de tweede helft was een walk over .
Toch werd de match ontsiert door het egoisme en het gaan voor eigen succes en dat bij een 1-0 stand ergerlijk , het was heus Ceballos niet alleen
Bekijk anders het laatste half uur maar eens opnieuw
Zo een attitude verdiend een laat tegen doelpunt wat mij betreft , en ondanks een puike prestatie hoop ik dat Brijs de betreffende spelers een bolwassing geeft .
Meteen ook duidelijk waardoor we PO1 gemist hebben , uit een karrevracht kansen en slecht uitgespeelde mogelijkheden , er slechts één benutten is veel te weinig .
Dat is hoe je het bekijkt natuurlijk...... bij de andere fase's was het voor mijn part eerder de verkeerde keuze maken.. Bij Ceballos was het ... ik doe het zelf. :cry:
Juist, bij Ceballos was het puur egoïsme. En dat zit veel te vaak in zijn spel ingebakken. Moest hij in functie van de anderen spelen zou hij nog een degelijke voetballer zijn, maar hij denkt dat hij de vedette is. Het kan niet anders dan dat Brys hem volgende week langs de kern zet.

Nu, heeft sowieso geen toekomst meer bij STVV wat mij betreft. De ambitie die STVV heeft gaat niet samen met het niveau dat Ceballos haalt of kan halen. Nog los van zijn blessuregevoeligheid.



Botaka speelde wat mij betreft zijn beste match voor STVV. De eerste keer dat ik hem de positie echt zag invullen zoals het hoort in dit systeem. Als hij dit iedere week kan brengen...

Van Sekine heb ik gisteren pas ontdekt dat hij eigenlijk rechtsvoetig is. Maar ik snap nu wel waarom men hem in de winterstop als versterking aankondigde.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: PO2 STVV-Oostende

Bericht door enerkey »

Positivo schreef:Merkwaardig toch dit forum.
Er wordt hier vooral geschreven als men iets slecht vindt.
Eens nadenken... wat vond ik allemaal slecht:

- Ik heb te veel moeite moeten doen om binnen te geraken. Mijn abbonement gaf een error. Dus moest ik naar het loket gaan om daar mijn abbonement te laten zien. Daar kreeg ik dan een ticket. Met dat ticket moest ik dan teruggaan naar de ingang.
Dat ticket liet zich helaas niet scannen. Dus moest ik met dat ticket naar het loket gaan om het om te ruilen tegen een ander ticket.
Met dat ticket moest ik dan teruggaan naar de ingang. Dat ticket werkte. Toen mij nog effe moeten uit en aankleden en toen mocht ik naar binnnen.

- Eerste helft was slaapverwekkend.

- Ceballos is nen dikke egoïst en diende voor mij per direct terug gewisseld te worden om een statement te maken

Dat was alles. Tot volgende week allemaal!
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: PO2 STVV-Oostende

Bericht door lindoke »

Positivo schreef:......En wat vonden we van Jordan Botaka ?
Heeft hij veel balverlies geleden ? Ik vond het een sterke prestatie van onze aanvoerder. Dat mag dan OOK eens gezegd worden....
Alleen spijtig dat hij dit maar 2 keer kan in 40 wedstrijden. Tegen Antwerp was hij goed en nu tegen een zeer zwak Oostende. Maw, veel en veel te weinig rendement en daar blijf ik bij. Om welke reden Brys hem blijft opstellen weet ik niet. Waarschijnlijk omdat hij geen alternatief heeft. Er zijn geen 4 eersteklassers waar Botaka een basisplaats zou hebben omdat zijn rendement op een gans seizoen verschrikkelijk laag is. In veel wedstrijden speel je gewoonweg bij momenten met 10 omdat hij steeds verkeerde keuzes maakt en enorm veel balverlies lijdt.

Als het aan mij lag.....ABFÜHREN!!!!!
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: PO2 STVV-Oostende

Bericht door Henri is de man »

lindoke schreef:
Positivo schreef:......En wat vonden we van Jordan Botaka ?
Heeft hij veel balverlies geleden ? Ik vond het een sterke prestatie van onze aanvoerder. Dat mag dan OOK eens gezegd worden....
Alleen spijtig dat hij dit maar 2 keer kan in 40 wedstrijden. Tegen Antwerp was hij goed en nu tegen een zeer zwak Oostende. Maw, veel en veel te weinig rendement en daar blijf ik bij. Om welke reden Brys hem blijft opstellen weet ik niet. Waarschijnlijk omdat hij geen alternatief heeft. Er zijn geen 4 eersteklassers waar Botaka een basisplaats zou hebben omdat zijn rendement op een gans seizoen verschrikkelijk laag is. In veel wedstrijden speel je gewoonweg bij momenten met 10 omdat hij steeds verkeerde keuzes maakt en enorm veel balverlies lijdt.

Als het aan mij lag.....ABFÜHREN!!!!!
Volgens zijn er maar 4 ploegen waar hij er niet zou instaan...
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: PO2 STVV-Oostende

Bericht door smol »

Botaka heeft echt wel meer dan 2 goede wedstrijden gespeeld hoor.
Wat je meestal wel bij hem hebt is dat hij na een zeer goede prestatie meestal een lamentabele wedstrijd speelt.
Dat wordt dus opletten volgend weekend :)

En neen niet elk balcontact van De Sart was gisteren balverlies. En wie luisterde naar de reactie van Broos hoorde dat De Sart een zeer gewaardeerde speler is !
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: PO2 STVV-Oostende

Bericht door Jones »

Ik vond het een leuke match met vele kansen van ons. Toen Boli inkwam is het beginnen foutgaan. Hij miste 2 dotten van kansen en dat frustreerde Ceballos, vandaar hij voor eigen succes ging. Ik kon hem geen ongelijk geven want Boli stond niet op het goede been als je de beelden bekijkt om af te drukken.

Ceballos heeft op dat kwartier dat hij kreeg meer getoond dan De sart op de ganse match. Lopen doet hij inderdaad veel maar dat is het dan ook.
Een linksback, een spits een 8 en 2 flanken halen, dat is volgens mij alles als je Kamada kan houden.
Kan allemaal zonder opleg als je Tomi voor een mooi prijsje kan verkopen.

Kinoshita komt tekort voor eerste klasse. Sekine liet ik toch gaan denk ik, tenzij hij gehaald kan worden voor een prikje
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: PO2 STVV-Oostende

Bericht door Brusselmans »

Ik heb medelijden met de scouts die een scorende Boli willen rapporteren bij hun baas !
Sinds Charleroi .... nada, noppes, niks, nul ....
Dit weekend ze nog eens allemaal uitnodigen, misschien in de 8ste match ? :o
Positivo
Berichten: 1853
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: PO2 STVV-Oostende

Bericht door Positivo »

Brusselmans schreef:Ik heb medelijden met de scouts die een scorende Boli willen rapporteren bij hun baas !
Sinds Charleroi .... nada, noppes, niks, nul ....
Dit weekend ze nog eens allemaal uitnodigen, misschien in de 8ste match ? :o
De matchen dat de man gekwetst niet kon spelen moogt ge die niet in mindering brengen ?
Misschien een paar matchkes niet naar Stayen geweest, Brusselmans ?
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: PO2 STVV-Oostende

Bericht door miel »

lindoke schreef:
Positivo schreef:......En wat vonden we van Jordan Botaka ?
Heeft hij veel balverlies geleden ? Ik vond het een sterke prestatie van onze aanvoerder. Dat mag dan OOK eens gezegd worden....
Alleen spijtig dat hij dit maar 2 keer kan in 40 wedstrijden. Tegen Antwerp was hij goed en nu tegen een zeer zwak Oostende. Maw, veel en veel te weinig rendement en daar blijf ik bij. Om welke reden Brys hem blijft opstellen weet ik niet. Waarschijnlijk omdat hij geen alternatief heeft. Er zijn geen 4 eersteklassers waar Botaka een basisplaats zou hebben omdat zijn rendement op een gans seizoen verschrikkelijk laag is. In veel wedstrijden speel je gewoonweg bij momenten met 10 omdat hij steeds verkeerde keuzes maakt en enorm veel balverlies lijdt.

Als het aan mij lag.....ABFÜHREN!!!!!
Gelukkig ligt het niet aan u
Te weinig rendement ?
Bekijk zijn statistieken eens ,
Ik denk dat ge u vergist , het moet zijn , er zijn maar 4 eersteklassers waar Botaka geen basisplaats zou hebben
Zorgt vaak voor de opening , en neemt zijn verantwoordelijkheid om deze te creéren , samen met Desart op een andere manier dan Botaka zorgen zij ervoor dat de andere spelers meer ruimte krijgen , dat dat al eens gepaard gaat met balverlies so be it ,
Dat is meteen de reden waarom Brys ze blijft opstellen .
Laatst gewijzigd door miel op 15 apr 2019, 10:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: PO2 STVV-Oostende

Bericht door Jacques »

We hebben zaterdag 90 min kat-en-muis gespeeld met Oostende. De eerste helft was een gezondheidswandeling, de tweede helft moest Oostende plooien telkens onze "duracellekes", zoals Broos het verwoordde, het gaspedaal indrukten. Positief is dat we amper wat weggaven. De beste kans van Oostende was eigenlijk de terugspeelbal van Teixeira. Daarmee is ook de eerste clean sheet van 2019 een feit. Positief zijn ook de vele kansen die we afdwongen op semi-automatische piloot. We hadden er natuurlijk altijd een stuk of 3 meer moeten afmaken en deze wedstrijd met 3-0 of 4-0 moeten winnen. Ik til er echter niet te zwaar aan. We hadden zoveel controle dat het risico op een 1-1 die uit de lucht komt vallen bijna onbestaande was. Na 4 speeldagen staan we comfortabel aan de leiding in onze groep zonder echt door te duwen. Dat is gewoon goed na de anticlimax tegen Gent op de slotspeeldag. Bovendien moeten we nu nog niet pieken. Als we op semi-automatische piloot onze groep kunnen winnen, is dat ideaal. We moeten pas pieken van wedstrijd 9 tot (hopelijk) 12.
Overdrijven is een kunst
Jebus4life
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: PO2 STVV-Oostende

Bericht door Jebus4life »

Komende 3 wedstrijden worden cruciaal, daarna zullen we het al weten.
Behoudens een inzinking en een 0/6 of 1/6 tegen Eupen/Beerschot staan we waarschijnlijk nog steeds 4 punten voor op Charleroi als we naar Mambourg afzakken, daar winnen en groepswinst zou in orde moeten zijn.

*Oostende kwam zo zwak voor de dag kan ik me niet inbeelden dat die ons kunnen bedreigen voor winst in de groep. Met alle respect voor Beerschot & Westerlo, een 1B team zou ons toch ook niet in de problemen mogen brengen mag ik hopen?
Plaats reactie