Speeldag 29 : Moeskroen excel - STVV (10 maart 2019 18 uur)

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 29 : Moeskroen excel - STVV (10 maart 2019 18 uur)

Bericht door stvvilvoorde »

omeloe schreef:
kenniksvanvoetbal schreef:En zeggen dat we met 50 punten hadden kunnen staan vandaag ,indien we in Brughe niet gerold werden en vandaag er
gewoon èèn meer hadden binnengejast. :beer:
Ik heb het in een andere topic ook al vermeld , met 50 punten hadden we ook geen zekerheid van PO1 .
Nee zelfs dan winstmatch te weinig
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 29 : Moeskroen excel - STVV (10 maart 2019 18 uur)

Bericht door Brusselmans »

stvvilvoorde schreef:
omeloe schreef:
kenniksvanvoetbal schreef:En zeggen dat we met 50 punten hadden kunnen staan vandaag ,indien we in Brughe niet gerold werden en vandaag er
gewoon èèn meer hadden binnengejast. :beer:
Ik heb het in een andere topic ook al vermeld , met 50 punten hadden we ook geen zekerheid van PO1 .
Nee zelfs dan winstmatch te weinig
We hebben onszelf in eerste instantie gerold !
Hopelijk hou ik geen jaren-trauma over aan de penalty in Oostende, de match die niemand wilde spelen, de vele missers in Moeskroen (ondanks een zeer sterke wedstrijd) en de Boli-missers voor nieuwjaar ...
Laatst gewijzigd door Brusselmans op 11 mar 2019, 20:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Speeldag 29 : Moeskroen excel - STVV (10 maart 2019 18 uur)

Bericht door Franz »

Uitstekende wedstrijd van STVV tegen een sterke ploeg.
Er gingen inderdaad té veel ballen buiten het kader, maar de kansen die Butez pakt waren zeker niet slecht afgewerkt.
Die gast speelde een wereldpartij: goed uitkomen, meespelen, reflexen... chapeau!
In het tweede deel van de tweede helft tegen eerst 10, en dan nog 9 Moeskroeners gingen we taktisch wel een stuk de mist in vond ik.
Dit was toch een match waar enkel winnen belang had, er vol voor gaan dus!
We bleven ons combinatiespel spelen en het veld lang houden (Garcia kampeerde op onze grote backlijn),
terwijl je dan de bus moet parkeren op de middenlijn (met 3 man daar centraal 'no passeran' vooruitverdedigen), twee spelers in het punt (waar bleef Kinoshita naast Boli?) zetten, op 'den extrême' twee man (Sylla en Acolatse had gekund) die het veld breed houden, hoog druk zetten en vanuit de achterlijn centeren of een actie maken, en in het midden Botaka, Kamada en Asamoah.
Dan maak je de ruimte klein, zet ze vast en combineert voortdurend met de man meer, en de druk blijft hoog voor de goal.
Die aanpassing is niet gebeurd, we bleven domweg hetzelfde doen.
We hadden ze moeten doodpitsen,... integendeel door het lange veld gaven we Benson nog veel ruimte om op zwier te gaan...
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Plaats reactie