Speeldag 25 : STVV - Waasland Beveren SK (9/2 20 uur)

Alles over de wedstrijden van STVV
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Speeldag 25 : STVV - Waasland Beveren SK (9/2 20 uur)

Bericht door Hallo-Tokyo »

Op basis van vandaag verwacht ik dezelfde ploeg.
Genk had het heel moeilijk tegen Waasland.

Moeilijke match. :headbang:
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 25 : STVV - Waasland Beveren SK (9/2 20 uur)

Bericht door Dreke »

Hallo-Tokyo schreef:Op basis van vandaag verwacht ik dezelfde ploeg.
Genk had het heel moeilijk tegen Waasland.

Moeilijke match. :headbang:
Ik zou toch onze Japanner terug brengen in de verdediging...
A loyal football fan only supports the shirt...
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Speeldag 25 : STVV - Waasland Beveren SK (9/2 20 uur)

Bericht door Hallo-Tokyo »

Als we nu gewoon eens allemaal 1 iemand extra meebrengen ?
Dan halen we de 7500 wel.
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Speeldag 25 : STVV - Waasland Beveren SK (9/2 20 uur)

Bericht door Franz »

Dreke schreef:
Hallo-Tokyo schreef:Op basis van vandaag verwacht ik dezelfde ploeg.
Genk had het heel moeilijk tegen Waasland.

Moeilijke match. :headbang:
Ik zou toch onze Japanner terug brengen in de verdediging...
In de logica van Brys zal Tomi Sankhon vervangen: De Petter staat bij Brys hoger in de pikorde dan Sankhon en het is ook positie voor positie vervangen.
Maar persoonlijk zou ik Tomi op de plaats van De Petter centraal op het middenveld lanceren :toppie:
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 25 : STVV - Waasland Beveren SK (9/2 20 uur)

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Hallo-Tokyo schreef:Op basis van vandaag verwacht ik dezelfde ploeg.
Genk had het heel moeilijk tegen Waasland.

Moeilijke match. :headbang:
Dan lopen ze Depetter en vijftien keer af , zonder afbraak te doen aan zijn wedstrijd zondag ,
maar heb je Waasl -B zien spelen .
Dat is in de omschakeling een sneltrein. Hopelijk bakken ze er hier niks van.
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
bert1924
Berichten: 839
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: Speeldag 25 : STVV - Waasland Beveren SK (9/2 20 uur)

Bericht door bert1924 »

Laat sankhon maar rechts staan tegen Ampoha.
Heeft ook een zeer goede snelheid.
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Speeldag 25 : STVV - Waasland Beveren SK (9/2 20 uur)

Bericht door the fan »

Zaterdag moet er 8000 man zitten!
Er ging toch eens een actie komen om Stayen nog es vol te krijgen?
Wel het is de moment...
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 25 : STVV - Waasland Beveren SK (9/2 20 uur)

Bericht door stvvilvoorde »

Misschien is het wel een optie om Sankhon deze match te laten staan op zijn positie van de afgelopen twee matchen.
Tomiyasu kan ook op de positie spelen waar hij bij Japan in de asia cup speelde.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 25 : STVV - Waasland Beveren SK (9/2 20 uur)

Bericht door lindoke »

Franz schreef:
Dreke schreef:
Hallo-Tokyo schreef:Op basis van vandaag verwacht ik dezelfde ploeg.
Genk had het heel moeilijk tegen Waasland.

Moeilijke match. :headbang:
Ik zou toch onze Japanner terug brengen in de verdediging...
In de logica van Brys zal Tomi Sankhon vervangen: De Petter staat bij Brys hoger in de pikorde dan Sankhon en het is ook positie voor positie vervangen.
Maar persoonlijk zou ik Tomi op de plaats van De Petter centraal op het middenveld lanceren :toppie:
Tomi op het middenveld zou ik persoonlijk net niet doen. Is te belangrijk achteraan naast Texeira. Tex verliest veel van zijn rendement zonder Tomi naast zich.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: Speeldag 25 : STVV - Waasland Beveren SK (9/2 20 uur)

Bericht door Elgromi »

lindoke schreef:
Franz schreef:
Dreke schreef:
Hallo-Tokyo schreef:Op basis van vandaag verwacht ik dezelfde ploeg.
Genk had het heel moeilijk tegen Waasland.

Moeilijke match. :headbang:
Ik zou toch onze Japanner terug brengen in de verdediging...
In de logica van Brys zal Tomi Sankhon vervangen: De Petter staat bij Brys hoger in de pikorde dan Sankhon en het is ook positie voor positie vervangen.
Maar persoonlijk zou ik Tomi op de plaats van De Petter centraal op het middenveld lanceren :toppie:
Tomi op het middenveld zou ik persoonlijk net niet doen. Is te belangrijk achteraan naast Texeira. Tex verliest veel van zijn rendement zonder Tomi naast zich.
Tomi terug in de verdediging, en Sankhon een rij naar voor in de plek van de petter lijkt me et beste. Sankhon verdient zen plek in de ploeg, heb je gezien wat een trap techniek van ver. Als die nog net iet meer naar het kader gericht zijn ga je heel wat fraaie goalen zien. De petter doet het ook goed, inzet optimaal maar denk dat sankhon iet meer fijner voerbal brengt, gaf heel wat mooi passen in eupen, deed het in cercle ook goed.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 25 : STVV - Waasland Beveren SK (9/2 20 uur)

Bericht door Jacques »

Als je Brys hoort spreken over de mentaliteit ("vroeg zelf of hij tegen Eupen al mocht meedoen") en kwaliteiten ("overstijgt de Belgische competitie") van Tomi, lijkt het mij een quasi uitgemaakte zaak dat die zaterdag aan de aftrap staat. Ten koste van wie? Ik ben ook geneigd te zeggen ten koste van De Petter. Sankhon doet het tot nu toe goed na nieuwjaar en heeft in principe nog groeimarge. De vraag is natuurlijk of dat ook zo zal zijn in het middenveld, maar ik ben geneigd te denken van wel.

Los daarvan: zaterdag is weer zeer belangrijk. Even belangrijk als tegen Eupen. Vorige week konden we ons kronen tot winnaar van het weekend. We moeten het nu vooral niet te licht gaan opnemen, want dan kunnen we even goed de verliezer van het weekend zijn. W-B toonde tegen Genk dat het de kwaliteiten heeft om het iedereen lastig te maken. Als we ook die klip kunnen omzeilen is dat een aanzienlijke stap in de goede richting. Misschien niet voor de buitenwereld, maar zelf weten we maar al te goed dat het vaak tegen Eupen, Beveren, Moeskroen, Lokeren,... is dat we dure punten wegggooien.
Overdrijven is een kunst
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 25 : STVV - Waasland Beveren SK (9/2 20 uur)

Bericht door Vouch »

Met 4.000 of met 40 op de tribunes, ik zal er zijn en we moeten winnen. Voila, de 2 belangerijkste zaken voor mij.
Heel simpel, mooi of lelijk, onverdient of verdient, maakt allemaal niet uit: WINNEN!

PS: wie er zaterdag niet is omdat hij nog kwaad is op Roland of omdat hij toch zo graag zijn kindjes ziet of omdat de vrouw wilt gaan eten of omdat hij maandag toch zo vroeg op moet staan, of om welke reden dan ook: is ne dikke luugzak.

De ploeg heeft u zaterdag nodig, ge geeft zondag uw vrouw dus maar 2 kussen en ge kijkt zondag maar 2 keer hoe uwe 3-jarige schattig tegen de salontafel loopt en op zijn gezicht valt, maar zaterdagavond wordt ge op Stayen verwacht!
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Speeldag 25 : STVV - Waasland Beveren SK (9/2 20 uur)

Bericht door the fan »

Vouch schreef:Met 4.000 of met 40 op de tribunes, ik zal er zijn en we moeten winnen. Voila, de 2 belangerijkste zaken voor mij.
Heel simpel, mooi of lelijk, onverdient of verdient, maakt allemaal niet uit: WINNEN!

PS: wie er zaterdag niet is omdat hij nog kwaad is op Roland of omdat hij toch zo graag zijn kindjes ziet of omdat de vrouw wilt gaan eten of omdat hij maandag toch zo vroeg op moet staan, of om welke reden dan ook: is ne dikke luugzak.

De ploeg heeft u zaterdag nodig, ge geeft zondag uw vrouw dus maar 2 kussen en ge kijkt zondag maar 2 keer hoe uwe 3-jarige schattig tegen de salontafel loopt en op zijn gezicht valt, maar zaterdagavond wordt ge op Stayen verwacht!

Das geklapt, seh! :lol:
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 25 : STVV - Waasland Beveren SK (9/2 20 uur)

Bericht door miel »

kenniksvanvoetbal schreef:
Hallo-Tokyo schreef:Op basis van vandaag verwacht ik dezelfde ploeg.
Genk had het heel moeilijk tegen Waasland.

Moeilijke match. :headbang:
Dan lopen ze Depetter en vijftien keer af , zonder afbraak te doen aan zijn wedstrijd zondag ,
maar heb je Waasl -B zien spelen .
Dat is in de omschakeling een sneltrein. Hopelijk bakken ze er hier niks van.
Sorry hé , maar bij mijn weten is Depetter er nog nooit 15 keer afgelopen en dat zal ook volgende match niet gebeuren
Op Depetter kan je altijd rekenen , zowel op het midden als achteraan en zelf na een tijd niet te hebben gespeeld ,altijd voorop in de strijd , nooit uitschieters , maar ook nooit heel slecht , kortom een speler die elke trainer in zijn kleedkamer wil .
Waarmee ik niet wil zeggen dat Steven persé moet spelen , maar ge moet ook geen flauwe kul komen vertellen .
Trunekson
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 jul 2017, 23:36

Re: Speeldag 25 : STVV - Waasland Beveren SK (9/2 20 uur)

Bericht door Trunekson »

stvvilvoorde schreef:Misschien is het wel een optie om Sankhon deze match te laten staan op zijn positie van de afgelopen twee matchen.
Tomiyasu kan ook op de positie spelen waar hij bij Japan in de asia cup speelde.
Tomi speelde in de asia cup gewoon naast Yoshida als centrale verdediger, met uitzondering op 2 matchen in de poulefase.
Plaats reactie