Cercle - STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Sacruzsa
Berichten: 635
Lid geworden op: 13 nov 2010, 22:14
Locatie: Bevingen

Re: RE: Re: Cercle - STVV

Bericht door Sacruzsa »

Jack schreef:
Sacruzsa schreef:Ben de match maar half aant volgen ma wa is er met Kamada gebeurt da ??
Krijgt een tikje tegen de kuit op hun helft.
Voor de speler van Cercle gaat de zee open en hij scoort nadat Steppe toch niet helemaal vrijuit gaat.
Dan door VAR afgekeurd.
Zo bedoelde ik dat niet , is nog een schim van de kamada van de heenronde
Waar :stvv: verschijnt alle ambitie verdwijnt :end:
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: RE: Re: Cercle - STVV

Bericht door Jack »

Sacruzsa schreef:
Jack schreef:
Sacruzsa schreef:Ben de match maar half aant volgen ma wa is er met Kamada gebeurt da ??
Krijgt een tikje tegen de kuit op hun helft.
Voor de speler van Cercle gaat de zee open en hij scoort nadat Steppe toch niet helemaal vrijuit gaat.
Dan door VAR afgekeurd.
Zo bedoelde ik dat niet , is nog een schim van de kamada van de heenronde
Aah op die manier. Duidelijker verwoorden he makker. :)

Ja Kamada vooral ongelofelijk slap in de duels.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Cercle - STVV

Bericht door Tompie »

Kamada was sterk tegen Genk maar sinds zijn niet-selectie voor de Asian Cup toch vooral een schim van zichzelf.

Maar wel weer betrokken bij de 1-2.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Cercle - STVV

Bericht door the fan »

zooooo zwak dit STVV...
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Cercle - STVV

Bericht door the fan »

Ergste is dat we nog allemaal gaan hopen op PO I, maar sorry ... verdienen we niet!
Hasselt Steunt STVV
Berichten: 214
Lid geworden op: 20 apr 2012, 20:34

Re: Cercle - STVV

Bericht door Hasselt Steunt STVV »

:blauw: :geel:
Schimpen steunt STVV
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Cercle - STVV

Bericht door Vouch »

the fan schreef:Ergste is dat we nog allemaal gaan hopen op PO I, maar sorry ... verdienen we niet!
Ja, want die ander die mee doen voor plaats 6 hebben al hun punten dik verdient gepakt! :toppie:
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Cercle - STVV

Bericht door Vouch »

Het was niet goed, maar godverdoeme gevochten ervoor én 3 punten op verplaatsing. Nu een 2-luik tegen Waasland en Eupen, de wereld ziet er ineens heel anders uit (en dat kan volgende week weer van dat zijn).
StellaWADASWAD
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 dec 2017, 21:31

Re: Cercle - STVV

Bericht door StellaWADASWAD »

the fan schreef:Ergste is dat we nog allemaal gaan hopen op PO I, maar sorry ... verdienen we niet!
Als ik jouw naam bekijk, vraag ik me oprecht af of je wel een fan bent. STVV speelde heel het seizoen constant (met enkele negatieve, maar ook enkele zeer positieve uitschieters), en jij komt nu vertellen dat PO I onverdiend zou zijn ? Ga toch naar huis man.

Na een wisselvallige eerste helft, maakte de tweede helft veel goed. Botaka, Boli en De Sart speelde een sterke match/tweede helft. Dat je verdediging soms wankel leek is maar logisch met een onuitgegeven verdediging, maar ook Hazard heb ik niet veel meer gezien in de tweede helft. Cercle had misschien enkele kansen die goal moesten zijn, maar Sylla en De Petter én Acolatse missen ook allemaal een niet te missen kans.
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Cercle - STVV

Bericht door smol »

op het einde moeten we altijd 1-3 voor komen.

in eerste instantie moet Acolatse (goede wedstrijd voor de rest) altijd breed leggen op Boli enkele minuten voor het einde en in blessuretijd moet Sylla altijd scoren, als Boli deze kans mist dan is het forum te klein. Knappe actie trouwens van De Sart bij deze fase.

Nardi moet altijd rood krijgen, maar Laforge zal waarschijnlijk als uitleg geven dat hij de fout voet vooruit van Nardi bestraft. De volgende fases gaan we zeker niet klagen over de VAR :)

Voor de rest Mmae is geen Garcia of Tomy en Sankhon trok goed zijn streng op de rechtsachter.
Eveneens een zwakke Kamada vond ik persoonlijk.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Cercle - STVV

Bericht door Brusselmans »

STVV - Dramaqueens 1-0
Januari is idd december niet Stefke Paniekzaaier !

Man van de match : Tex !
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Cercle - STVV

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Hold up ! :party: :party: :party: :party:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Frigoo
Berichten: 18
Lid geworden op: 19 jan 2019, 01:42

Re: Cercle - STVV

Bericht door Frigoo »

al bij al een gelukkige overwinning. we moeten niet enkel denken aan de laatste 25 minuten van de tweede helft, daarvoor hadden we de wedstrijd beter in handen en we scoren verdiend. Daarna vergeten Cerle uit te tellen op de counter ( Acolatse, Sylla...) De Petter komt veel te kort voor een plek op het middenveld. kan gewoon fysiek niet meer mee, en voetbalt mede daardoor te paniekerig. Sankhon heeft zich net als vorige week defensief redelijk recht gehouden, en kon vandaag ook voetballend iets meer tonen. Verdiend volgende week zijn kans in het middenveld ( als er nog geen nieuwe middenvelder is tegen dan).

Botaka speelde zeer goed, maar leer alstublieft een voorzet trappen... :D

Nardi moet ook gewoon rood krijgen denk ik? breekt toch een open doelkans af ( letterlijk, een open doel).
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Cercle - STVV

Bericht door the fan »

We winnen dus ... iedereen content.
Het was lucky, wie dat niet kan toegeven heeft oogkleppen!
En ja, met dit voetbal verdient Gent een Charleroi eerder PO I, wakker worden en prut uit uw ogen wrijven als je dit niet ziet!
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Cercle - STVV

Bericht door Henri is de man »

Cercle had de kansen in het begin van de tweede helft maar uiteindelijk de 3 punten mee naar huis! Efficiëntie!

Boli scoort twee wedstrijden op een rij met weer een sterke prestatie. Botaka goal en assist en gewoon ook een goeie match. De Sart veel betere 2e helft met nog een prima ren op het einde en leverde Sylla de 1-3 op een dienblaadje. Mmae herpakte zich ook goed vond ik. Chance wel dat Teixeira erbij liep vanachter toch...

De volgende 2 wedstrijden zijn heel belangrijk maar dat zijn ze eigenlijk alle 8. Hopelijk halen we nog een goede vervanger voor Bezus
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Plaats reactie