Speeldag 22: STVV - Genk (18.01.2019 - 20u30)

Alles over de wedstrijden van STVV
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Speeldag 22: STVV - Genk (18.01.2019 - 20u30)

Bericht door Hallo-Tokyo »

Die dingen gebeuren.
Heb erger dingen meegemaakt.
Relax.
Timme
Berichten: 217
Lid geworden op: 24 jan 2012, 12:57

Re: Speeldag 22: STVV - Genk (18.01.2019 - 20u30)

Bericht door Timme »

PlayKe schreef:
Verrekeskop schreef:F*U*C*K LIMBURG. Blijf maar allemaal braaf blaten bende schapen. G*nk heeft het genoeg uitgehangen, nu ze met hun grote bek wat straatmeubilair in hun smurfenbussen gekeild krijgen gaan ze janken bij de pers. Je zaait wat je oogst, geen medelijden mee.
Prachtig, het nog goedpraten ook... :gek:

Dit is zelfs geen hooliganisme meer, dit is poging tot doodslag! Hopelijk worden ze allemaal opgepakt en voor 5 jaar in de cel gestoken! En of dit nu Genk is of eender welke andere ploeg dit is kan NOOIT door de beugel. Wat als een kind van 12 jaar zo ene steen tegen zijn kop kreeg en er aan gestorven was?

Gisteren onze goede naam serieus bezoedeld door een paar f*cking onnozelaars! :fuckyou:
Ik schaam me kapot als trouwe STVV fan.. Idd poging tot doodslag.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Speeldag 22: STVV - Genk (18.01.2019 - 20u30)

Bericht door Jack »

Hallo-Tokyo schreef:Die dingen gebeuren.
Heb erger dingen meegemaakt.
Relax.
Zielig.
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 22: STVV - Genk (18.01.2019 - 20u30)

Bericht door Dreke »

Hallo-Tokyo schreef:Die dingen gebeuren.
Heb erger dingen meegemaakt.
Relax.
We hebben inderdaad al erger meegemaakt. Maar dit moet je echt niet gaan relativeren. Als zo een steen tegen een hoofd belandt, had ik het nog wel eens willen horen.

Ik heb helemaal niks tegen hooligans, zolang ze er een ander niet mee ambeteren. Als ge stoer wilt doen, doe het dan tegen mensen die stoer willen terug doen en niet tegen mensen die zich niet kunnen verweren. Ook al zijn het smurfen...
A loyal football fan only supports the shirt...
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Speeldag 22: STVV - Genk (18.01.2019 - 20u30)

Bericht door Positivo »

Lieve mensen het gaat hier over een spelletje dat voetbal heet!
Een overwinning van je ploeg, geeft je een goed gevoel en een nederlaag een onprettig. Meer is het niet. Waar wij zaten, feliciteerden stvv supporters, Genk supporters voor hun verdiende overwinning. Toch nogal wat beschaafder of leven die stenengooiers nog in de tijd van de stammenoorlogen ?
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Speeldag 22: STVV - Genk (18.01.2019 - 20u30)

Bericht door fruitboerke »

Als je stenen , klinkers , bakstenen of whatever gaat gooien naar supportersbussen dan ben je gewoon een dikke debiel die het niet verdiend dat de zon op uwe stomme kop schijnt . Levenslang stadionverbod voor deze achterlijken .
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 22: STVV - Genk (18.01.2019 - 20u30)

Bericht door enrique »

En voor die het goedkeuren...
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 22: STVV - Genk (18.01.2019 - 20u30)

Bericht door miel »

omeloe schreef:
Verrekeskop schreef: F*U*C*K LIMBURG. Blijf maar allemaal braaf blaten bende schapen. G*nk heeft het genoeg uitgehangen, nu ze met hun grote bek wat straatmeubilair in hun smurfenbussen gekeild krijgen gaan ze janken bij de pers. Je zaait wat je oogst, geen medelijden mee.
Dit is een verwerpelijke mening , te verwachten van e verreke !
Hela omeloe zoveel oneer verdiend e verreke niet
Mobius
Berichten: 281
Lid geworden op: 20 okt 2010, 10:53

Re: Speeldag 22: STVV - Genk (18.01.2019 - 20u30)

Bericht door Mobius »

Ook aan de trap van de WCs in de Oost-tribune is er gevochten geweest tijdens de rust. Weet er iemand hier iets meer over? Daar was redelijk wat animo en er werd ook enorm geduwd ineens. Ik was blij dat ik mijn 6-jarige niet bij had vrijdag..... Schande allemaal.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 22: STVV - Genk (18.01.2019 - 20u30)

Bericht door Brusselmans »

Ach, in Molenbeek noemen ze dat feesten!
Onze politieke leiders zien er toch geen probleem in.
Case closed!
hamster
Berichten: 88
Lid geworden op: 12 feb 2012, 23:23

Re: Speeldag 22: STVV - Genk (18.01.2019 - 20u30)

Bericht door hamster »

Brusselmans schreef:Ach, in Molenbeek noemen ze dat feesten!
Onze politieke leiders zien er toch geen probleem in.
Case closed!
Ik snap je punt (het verband) niet, maar dat zal wel aan mij liggen.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 22: STVV - Genk (18.01.2019 - 20u30)

Bericht door Brusselmans »

hamster schreef:
Brusselmans schreef:Ach, in Molenbeek noemen ze dat feesten!
Onze politieke leiders zien er toch geen probleem in.
Case closed!
Ik snap je punt (het verband) niet, maar dat zal wel aan mij liggen.
Amai !
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Speeldag 22: STVV - Genk (18.01.2019 - 20u30)

Bericht door Henri is de man »

Mobius schreef:Ook aan de trap van de WCs in de Oost-tribune is er gevochten geweest tijdens de rust. Weet er iemand hier iets meer over? Daar was redelijk wat animo en er werd ook enorm geduwd ineens. Ik was blij dat ik mijn 6-jarige niet bij had vrijdag..... Schande allemaal.
Een gast van een jaar of 18 die in drukte tegen de stroom in wilde passeren met 2 pinten. Hij vond dat de mensen hem niet genoeg doorliepen en duwde een vrouw nogal ostentatief aan de kant. Uiteraard was er reactie waarna die gast zijn pint gooit richting die vrouw (ikzelf stond erlangs en kreeg ook een halve pint cadeau...). Drie seconden later aan de trap zelf gebeurt denk ik exact hetzelfde incident waarbij ne kalende 50-er die pint helemaal over zijne kop kreeg. Zeiknat was die mens. Uiteraard bleef dat niet zonder gevolg...
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Speeldag 22: STVV - Genk (18.01.2019 - 20u30)

Bericht door enerkey »

In tribune Noord dacht ik een gegeven moment dat ik in een feesttent op het veldrijden zat. Er zat daar een groep die letterlijk om de 10 minuten een pint gingen halen. Op zich geen probleem. Maar graag zou ik dan natuurlijk niet lastig gevallen willen worden onder het mom van: "wij brengen sfeer en jullie moeten meedoen." Nogal moeilijk want ik heb immers geen 20 pinten binnen.

Verder zou ik graag een gepaste straf willen voor het aanvallen van de supportersbussen. Zoiets is ongehoord. Ikzelf heb ook nog herinneringen aan bvb de dag dat Brugs tuig het niet kon verkroppen dat ze de titel verloren. Vrouwen en kinderen moesten gaan lopen. Wijzelf als toenmalige minderjarige jonge gasten konden niet anders dan hun proberen te verdedigen. Als kind is onze auto in de file ook ooit aangevallen geweest door Anderlechttuig. Dit vergeet ik nooit meer.

Dat nu zaterdag anno 2019 jonge kinderen een soortgelijk geweld hebben moeten ondergaan, dit maal veroorzaakt door STVV-tuig, gaat er voor mij niet in. Die schrik zullen ze nooit of te nooit van het leven vergeten.

Ik verwacht een signaal van de voetbalbond. Ik wil niet dat dit genre Standard, Brugge, Anderlecht en noem maar op straffeloos blijft. Graag zou ik beter zijn dan dat. Dit kan voor mij zelfs een puntenaftrek zijn of/en wedstrijd voor gesloten deuren met enkel bezoekende supporters. Een geldboete is sowieso te goedkoop.

En voor mij persoonlijk zeg ik ook de band op met Maastricht op. Ging er ook nog regelmatig zien. Maar ik wil er niet meer mee geassocieerd worden. Gedaan ermee . Iets soortgelijk verwachten van de supporterclubs van STVV doe ik niet. Das ijdele hoop. Maar het zou wel een prachtig signaal zijn.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Speeldag 22: STVV - Genk (18.01.2019 - 20u30)

Bericht door Krisaias »

enerkey schreef: Ik verwacht een signaal van de voetbalbond. Ik wil niet dat dit genre Standard, Brugge, Anderlecht en noem maar op straffeloos blijft. Graag zou ik beter zijn dan dat. Dit kan voor mij zelfs een puntenaftrek zijn of/en wedstrijd voor gesloten deuren met enkel bezoekende supporters. Een geldboete is sowieso te goedkoop.
Dus gij vindt dat ik en met mij vele anderen thuis verplicht thuis moeten blijven van een match van onze favoriete ploeg omdat een paar randdebielen, die hoogstwaarschijnlijk geen enkele band hebben met die club, beslissen om met stenen naar bussen te smijten ? Of dat men die club sportief moet straffen ?

De enige die gestraft moeten worden, zijn de daders ...
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Plaats reactie