Speeldag 21: Oostende- STVV (26.12.2018 - 14u30)

Alles over de wedstrijden van STVV
bert1924
Berichten: 839
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: Speeldag 21: Oostende- STVV (26.12.2018 - 14u30)

Bericht door bert1924 »

Allemaal dikke zever: we hebben meer punten dan we verwacht hadden. Daar gaat het niet over
Neen met een degelijke spits ipv Boli hadden wij nu 5 a 6 punten meer.De sportief verantwoordelijke heeft zijn werk NIET goed gedaan.
En dan hebben wij nog geluk dat Kamada is meegevallen als afwerker,wat niet voorzien was, anders was het middenmoot .
Ik wil maar zeggen dat men de kansen die men krijgt moet grijpen en geen punten nodeloos verspelen (Botaka en Boli)
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 21: Oostende- STVV (26.12.2018 - 14u30)

Bericht door Vouch »

bert1924 schreef:Allemaal dikke zever: we hebben meer punten dan we verwacht hadden. Daar gaat het niet over
Neen met een degelijke spits ipv Boli hadden wij nu 5 a 6 punten meer.De sportief verantwoordelijke heeft zijn werk NIET goed gedaan.
En dan hebben wij nog geluk dat Kamada is meegevallen als afwerker,wat niet voorzien was, anders was het middenmoot .
Ik wil maar zeggen dat men de kansen die men krijgt moet grijpen en geen punten nodeloos verspelen (Botaka en Boli)
Ja pfff, zo kunt ge over elke ploeg in eerste beginnen. Als de Bandenman zijn werk beter had gedaan, had Lokeren nu geen problemen. Hetzelfde voor de man van het Astridpark....

Elke ploeg verspeelt nodeloos punten, als niemand dat deed en iedereen speelde altijd perfect, dan hadden wij geen kans om bij de eerste 6 uit te komen.
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 21: Oostende- STVV (26.12.2018 - 14u30)

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Vouch schreef:
bert1924 schreef:Allemaal dikke zever: we hebben meer punten dan we verwacht hadden. Daar gaat het niet over
Neen met een degelijke spits ipv Boli hadden wij nu 5 a 6 punten meer.De sportief verantwoordelijke heeft zijn werk NIET goed gedaan.
En dan hebben wij nog geluk dat Kamada is meegevallen als afwerker,wat niet voorzien was, anders was het middenmoot .
Ik wil maar zeggen dat men de kansen die men krijgt moet grijpen en geen punten nodeloos verspelen (Botaka en Boli)
Ja pfff, zo kunt ge over elke ploeg in eerste beginnen. Als de Bandenman zijn werk beter had gedaan, had Lokeren nu geen problemen. Hetzelfde voor de man van het Astridpark....

Elke ploeg verspeelt nodeloos punten, als niemand dat deed en iedereen speelde altijd perfect, dan hadden wij geen kans om bij de eerste 6 uit te komen.

En het is nog veel erger te moeten vaststellen dat wij die punten allemaal verloren door zelf slecht te zijn ...en niet dat de tegenstander zoveel beter was. Men had hier gewoon zonder wonderen te verrichten vijf tot zes punten meer moet hebben ,dan was play off 1 reeds zo goed als een feit,of de anderen hun huiswerk gemaakt hebben of niet .
Je kan binnen een maand of twee weer schoon schrijven dat je alles in december verknoeit hebt ... en nee je haalt play off 1 niet.
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Speeldag 21: Oostende- STVV (26.12.2018 - 14u30)

Bericht door Franz »

Bon ik ben ook kritisch, maar ik vind de negatieve reacties hier toch echt wel overdreven.
We zitten in een vormdip, ELKE ploeg maakt dat mee in de loop van een seizoen.
Kijk naar Anderlecht,... recent Brugge, enkele weken geleden zelfs Genk, begin van het seizoen Gent, Charleroi, Zulte,...
OK we hebben ons laten doen in Lokeren, barslecht spel en resultaat (maar daar had een gelijkspel of zelfs winst gekund hé, gezien de kansen).
De match tegen Gent: die moet je vergeten, de beker was geen doel.
Dan twee keer een punt tegen Kortrijk en in Oostende: in een periode dat de ploeg duidelijk minder draait is dat een aanvaardbaar resultaat.
En zo staan we 5de - binnen POI - met nog 9 matchen te spelen.
Dat zal het 4de of 5de beste 'keerpunt bij Kerst' zijn uit onze geschiedenis (ik denk nog 1 of 2 keer Raimundo, 1 keer Guido en 1 keer Ferrera zeker?).
Er zijn een aantal randfenomenen zoals de Heer Botaka, de missers van Boli, de lauwe supporters(opkomst), de vaste visie van 11+4 spelers van Brys, de verkoop van De Norre (3,5 miljoen is ge-wel-dig veel geld voor Casper, proficiat aan speler en club), ... maar au fond gaat het erg goed.
En: spannend om te zien of dat na Nieuwjaar verder loopt!
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 21: Oostende- STVV (26.12.2018 - 14u30)

Bericht door STimVV »

Er zijn 3 ploegen die zullen strijden voor die 6e plek. STVV, Charleroi, Gent.
Wij hebben het voordeel dat we zowel Charleroi als Gent nog mogen ontvangen op stayen. Dat is toch wel een schoon voordeel. Alles in eigen handen...
Reden genoeg om positief het nieuwe jaar in te gaan. Effe met zn allen de mindere weken vergeten en hopen dat er een 2tal échte versterkingen komen die de ploeg en de supporters weer een nieuw elan en een extra prikkel geven die we nodig hebben.
"Allemaal samen." Toch? Zo hebben we het in het Brepoels-jaar ook geflikt.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 21: Oostende- STVV (26.12.2018 - 14u30)

Bericht door Vouch »

kenniksvanvoetbal schreef:
Vouch schreef:
bert1924 schreef:Allemaal dikke zever: we hebben meer punten dan we verwacht hadden. Daar gaat het niet over
Neen met een degelijke spits ipv Boli hadden wij nu 5 a 6 punten meer.De sportief verantwoordelijke heeft zijn werk NIET goed gedaan.
En dan hebben wij nog geluk dat Kamada is meegevallen als afwerker,wat niet voorzien was, anders was het middenmoot .
Ik wil maar zeggen dat men de kansen die men krijgt moet grijpen en geen punten nodeloos verspelen (Botaka en Boli)
Ja pfff, zo kunt ge over elke ploeg in eerste beginnen. Als de Bandenman zijn werk beter had gedaan, had Lokeren nu geen problemen. Hetzelfde voor de man van het Astridpark....

Elke ploeg verspeelt nodeloos punten, als niemand dat deed en iedereen speelde altijd perfect, dan hadden wij geen kans om bij de eerste 6 uit te komen.

En het is nog veel erger te moeten vaststellen dat wij die punten allemaal verloren door zelf slecht te zijn ...en niet dat de tegenstander zoveel beter was. Men had hier gewoon zonder wonderen te verrichten vijf tot zes punten meer moet hebben ,dan was play off 1 reeds zo goed als een feit,of de anderen hun huiswerk gemaakt hebben of niet .
Je kan binnen een maand of twee weer schoon schrijven dat je alles in december verknoeit hebt ... en nee je haalt play off 1 niet.
Ja, inderdaad, maar ook nu weer... Anderlecht verliest in België praktisch alléén als ze zelf slecht zijn, want anders kun je daar normaal niet tegen winnen. Zelfde voor Gent (op een paar matchen na). Als die dus op niveau hadden gesjot stonden ze nu voor u, zonder pardon.

Neen, ik wil niet alles kapot relativeren, en ik vind ook dat we met de punten gemorst hebben. Maar deze groep staat niet onder zijn niveau geposteerd, maar (in mijn ogen) licht boven zijn niveau. Dus ja, je kan je blijven focussen op die momenten dat je onder je niveau presteerde en nodeloos punten hebt verloren (zoals tegen Lokeren, zoals tegen Oostende,...) maar je kan ook eens kijken naar de matchen dat ze serieus boven hun niveau presteerden en onverhoopte punten pakte.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Speeldag 21: Oostende- STVV (26.12.2018 - 14u30)

Bericht door enerkey »

Volgens mijn berekeningen hebben we 1 punt te veel :)

Wedstrijden dat anders kunnen of moeten verlopen. Al kan natuurlijk iedereen er zijn eigen interpretatie aangeven. Maar je moet toegeven dat je soms in de flow zit waar alles meezit. En soms zitten de zaken tegen.

T: Cercle had veel betere kansen, hadden we kunnen verliezen +1
U: Genk was mijlenver beter +1
T: Lokeren 2 punten weggesmeten. Te veel kansen gemist. Bija verloren zelfs -2
U: Waasland 2 punten weggesmeten -2
U: Gent gelijkspel was terecht geweest. Dankzij inviduele actie van Kamada toch gewonnen +2
U: Anderlecht . Anderlecht had toch de iets betere kansen. Wij eigenlijk amper kansen +1
T: Brugge: hoerenchance gehad. Blunder keeper + owngoal +1
T: Zulte: had gerust ge andere kant kunnen uitvalen. Had je kunnen verliezen Dus ik zeg +2
T: Anderlecht: als Dodion niet blundert bij ge goal van Kamada win je misschien niet +2
T: Standard: betere kansen. Alleen De Sart al 2 schoten van het penaltuypunt. -2
U: Lokeren: een punt had je daar altijd moeten halen. Winnen was niet gelukt denk ik. -1
T: Kortrijk had je zowel kunnen winnen als verliezen +0
U: Oostende: match had je moeten lamleggen bij penalty -2
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 21: Oostende- STVV (26.12.2018 - 14u30)

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Vouch schreef:
kenniksvanvoetbal schreef:
Vouch schreef:
bert1924 schreef:Allemaal dikke zever: we hebben meer punten dan we verwacht hadden. Daar gaat het niet over
Neen met een degelijke spits ipv Boli hadden wij nu 5 a 6 punten meer.De sportief verantwoordelijke heeft zijn werk NIET goed gedaan.
En dan hebben wij nog geluk dat Kamada is meegevallen als afwerker,wat niet voorzien was, anders was het middenmoot .
Ik wil maar zeggen dat men de kansen die men krijgt moet grijpen en geen punten nodeloos verspelen (Botaka en Boli)
Ja pfff, zo kunt ge over elke ploeg in eerste beginnen. Als de Bandenman zijn werk beter had gedaan, had Lokeren nu geen problemen. Hetzelfde voor de man van het Astridpark....

Elke ploeg verspeelt nodeloos punten, als niemand dat deed en iedereen speelde altijd perfect, dan hadden wij geen kans om bij de eerste 6 uit te komen.

En het is nog veel erger te moeten vaststellen dat wij die punten allemaal verloren door zelf slecht te zijn ...en niet dat de tegenstander zoveel beter was. Men had hier gewoon zonder wonderen te verrichten vijf tot zes punten meer moet hebben ,dan was play off 1 reeds zo goed als een feit,of de anderen hun huiswerk gemaakt hebben of niet .
Je kan binnen een maand of twee weer schoon schrijven dat je alles in december verknoeit hebt ... en nee je haalt play off 1 niet.
Ja, inderdaad, maar ook nu weer... Anderlecht verliest in België praktisch alléén als ze zelf slecht zijn, want anders kun je daar normaal niet tegen winnen. Zelfde voor Gent (op een paar matchen na). Als die dus op niveau hadden gesjot stonden ze nu voor u, zonder pardon.

Neen, ik wil niet alles kapot relativeren, en ik vind ook dat we met de punten gemorst hebben. Maar deze groep staat niet onder zijn niveau geposteerd, maar (in mijn ogen) licht boven zijn niveau. Dus ja, je kan je blijven focussen op die momenten dat je onder je niveau presteerde en nodeloos punten hebt verloren (zoals tegen Lokeren, zoals tegen Oostende,...) maar je kan ook eens kijken naar de matchen dat ze serieus boven hun niveau presteerden en onverhoopte punten pakte.

Tegen Anderlecht winnen is onverhoopt ! omdat ze zelf zo slecht waren... je zegt het zelf. Je hebt inderdaad meerdere keren gespeeld op het juiste "moment" tegen bepaalde ploegen maar dat wil toch niet automatisch zeggen dat je boven je niveau presteerde...
Soms vallen er echte kansen in de schoot en die moet je grijpen ,en dit jaar was dat zeker play of 1..... net zoals het feit dat indien je Gent had kunnen uitschakelen in de beker je met een halve voet op de Heizel stond. Want wees eerlijk uw matchen tegen de amateurs waren ook niet om naar huis te schrijven. enfin ...voor mij weer een duidelijk gemiste kans.
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Plaats reactie