Speeldag 18: STVV - Standard (08/12 - 20u30)

Alles over de wedstrijden van STVV
pat@
Berichten: 1065
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 18: STVV - Standard (08/12 - 20u30)

Bericht door pat@ »

Zeer aangename wedstrijd om volgen. Natuurlijk moet de match dood gemaakt worden voor rust of net erna, maar dat hoort bij het spelletje natuurlijk. De eerste keer dit seizoen dat Brys wat achterbleef met goede wissels. Een Acolatse had op een kwartiertje de boel nog kunnen forceren met zijn snelheid. Het werd duidelijk met de Petter in te brengen dat een puntje toen voldoende was.

Ik erger mij nogal aan de voorzetten van Botaka. Die worden getrapt met een air van, kijk eens wat ik op de pleintjes geleerd heb en hoe nonchalant ik ze als prof blijf trappen. De helft komt niet aan en hij moet trouwens eerst die bal nog controleren om hem dan goed te leggen ipv gewoon in één tijd te trappen, met als gevolg dat het 'momentum' dikwijls al voorbij is.

Bezus passte zaterdag toch een mogelijke assist of 5, daar kwam er dan eentje knap door voor Boli die niet kon afwerken.

Op naar Daknam voor de 3 puntjes.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 18: STVV - Standard (08/12 - 20u30)

Bericht door Since '54 »

Goede match eigenlijk van beide ploegen. Maar al die negatieve commentazr ware overbodig geweest als De Sart, De Norre en Boli éénmaal gescoird hadden. Het mocht voor mij gerust 4-3 geweest zijn.
Plaats reactie