Speeldag 4: Waasland-Beveren - STVV (18.08 - 20u00)

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Speeldag 4: Waasland-Beveren - STVV (18.08 - 20u00)

Bericht door Halenaar »

tweety schreef:
Halenaar schreef: - Van Cercle, dat goed begonnen is aan de competitie, konden we winnen.
Volgens mij is een 0-0 een gelijkspel :)

2 gelijke spelen thuis, tegen 2 zwakke ploegen is toch echt niet goed, he. Moest het nu nog zijn dat je die ploegen van de mat geveegd hebt met fantastisch voetbal en een punt verliest door pech ( zoals genk tegen ons ), dan zou ik misschien iets anders zeggen. Maar je hebt op die 2 matchen amper een kans afgedwongen en het voetbal was niet om aan te zien.
Ik verwacht gewoon meer...

Taktisch plan tegen genk was goed uitgevoerd. Chapeau dat ze dat een hele match hebben volgehouden. Maar voor hetzelfde geld had je er 5 int mandje liggen. Waar sta je dan met het taktisch plan ?

Ik heb het niet voor trainers die zich elke match aan de tegenstrevers aanpassen. Ik ga liever van eigen sterkte uit. De anderen moeten zich maar aan ons aanpassen. Daarom dat ik voor het seizoen ook helemaal niet stond te springen om brys als trainer. Die man past hier niet. En ik heb de voorbije matchen nog niks gezien dat mij van gedacht doet veranderen.

Ik ga al ruim 35 jaar kijken en ja het is int verleden veeeeeel slechter geweest dan nu. Maar met deze kern, zoals je zegt vrij ruim, verwacht ik veel beter dan het schijtvoetbal dat we al te zien gekregen hebben.
We zullen morgen zien ...
Je hebt gelijk, en morgen moeten ze inderdaad winnen.

Maar nogmaals, het is het hele plaatje wat je ook moet bekijken. Nazon komt pas terug van blessure, Buya is hier nog maar net gearriveerd en Boli worstelt weer maar eens met de afwerking. Op de backs is het nu ook behelpen met de gebuisde Dussaut, Antunes en (voorlopig) Thallyson. Ceballos komt net van een zeer zware blessure, Legaer doet zijn reputatie weer alle eer aan, en met Chuba en Charisis zijn er ook sterkhouders vertrokken. Er zijn ook veel nieuwkomers pas de laatste weken bijgekomen, dus die hebben ook nog een achterstand.

Ik ben eerlijk gezegd ook geen grootste fan van Brys, maar als je dit alles bij mekaar optelt is het toch verdomd moeilijk voor een trainer, zeker als je ook nieuwe systemen wilt inpassen. En in dat opzicht heeft hij het voor mij niet slecht gedaan, idem voor het team.

Ik wil maar zeggen dat je de mensen ook tijd moet geven om iets op te bouwen, om te werken aan het nieuwe team wat dit STVV toch wel is. Binnen twee maanden zullen we al beter conclusies kunnen maken, maar nu al uw trainer en spelers afbranden vind ik er toch ver over (niet op u persoonlijk bedoeld).
bert1924
Berichten: 839
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: Speeldag 4: Waaslanxd-Beveren - STVV (18.08 - 20u00)

Bericht door bert1924 »

Het is gewoon schandalig hoe brijs kotysch behandelt.Deze topprof moet altijd bij de 18 zijn.Hij mag zelfs niet meedoen in een match 11tegen11
In plaats daarvan moet hij langs de lijn spurtjes doen .En hij is 100 % in orde.Dat hij ook niet bij de 18 tegen Beveren is : onbegrijpelijk!!!!
Brijs is bij vele supporters zijn krediet aan het verspelen.
mourinho
Berichten: 339
Lid geworden op: 31 jul 2011, 09:39

Re: Speeldag 4: Waaslanxd-Beveren - STVV (18.08 - 20u00)

Bericht door mourinho »

bert1924 schreef:Het is gewoon schandalig hoe brijs kotysch behandelt.Deze topprof moet altijd bij de 18 zijn.Hij mag zelfs niet meedoen in een match 11tegen11
In plaats daarvan moet hij langs de lijn spurtjes doen .En hij is 100 % in orde.Dat hij ook niet bij de 18 tegen Beveren is : onbegrijpelijk!!!!
Brijs is bij vele supporters zijn krediet aan het verspelen.
Als dat effectief waar is mogen ze voor mijn part die Brys stante pede buitenstampen. :fuckyou: :rood:
Giel en Peter hadden heel veel diepgang.( Guido Brepoels na KVM-STVV)
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Speeldag 4: Waasland-Beveren - STVV (18.08 - 20u00)

Bericht door enerkey »

Zeker nu Texeira geblesseerd is, is dit zeer eigenaardig...
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 508
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: Speeldag 4: Waasland-Beveren - STVV (18.08 - 20u00)

Bericht door KNRI »

Ik vermoed dat hij kiest voor meer wisselmogelijkheden op het middenveld. De Petter, Endo kun je tijdens de wedstrijd in geval van nood nog een rij achteruit schuiven... Een tactische keuze dus.
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Speeldag 4: Waaslanxd-Beveren - STVV (18.08 - 20u00)

Bericht door Positivo »

mourinho schreef:
bert1924 schreef:Het is gewoon schandalig hoe brijs kotysch behandelt.Deze topprof moet altijd bij de 18 zijn.Hij mag zelfs niet meedoen in een match 11tegen11
In plaats daarvan moet hij langs de lijn spurtjes doen .En hij is 100 % in orde.Dat hij ook niet bij de 18 tegen Beveren is : onbegrijpelijk!!!!
Brijs is bij vele supporters zijn krediet aan het verspelen.
Als dat effectief waar is mogen ze voor mijn part die Brys stante pede buitenstampen. :fuckyou: :rood:
Toch niet zo snel hé mannen ....
In hbvl van vandaag geeft Marc Brijs toelichting omtrent het niet selecteren van Sascha Kotysch. Volgens Brijs zou het "absurd zijn" om hem op te stellen. Verder volgens Brijs is hij nog onvoldoende topfit.
sander0910
Berichten: 138
Lid geworden op: 12 jan 2017, 10:00

Re: Speeldag 4: Waasland-Beveren - STVV (18.08 - 20u00)

Bericht door sander0910 »

Grappig hoe ze Brys hier al buiten willen na 3 matchen die niet eens zo slecht waren. Waarschijnlijk dezelfde personen die Leko buiten wouden en het jaar erna werd hij kampioen bij Brugge, toch niet zo slecht dan :lol:
panter
Berichten: 570
Lid geworden op: 05 dec 2010, 18:53

Re: Speeldag 4: Waaslanxd-Beveren - STVV (18.08 - 20u00)

Bericht door panter »

Positivo schreef:
mourinho schreef:
bert1924 schreef:Het is gewoon schandalig hoe brijs kotysch behandelt.Deze topprof moet altijd bij de 18 zijn.Hij mag zelfs niet meedoen in een match 11tegen11
In plaats daarvan moet hij langs de lijn spurtjes doen .En hij is 100 % in orde.Dat hij ook niet bij de 18 tegen Beveren is : onbegrijpelijk!!!!
Brijs is bij vele supporters zijn krediet aan het verspelen.
Als dat effectief waar is mogen ze voor mijn part die Brys stante pede buitenstampen. :fuckyou: :rood:
Toch niet zo snel hé mannen ....
In hbvl van vandaag geeft Marc Brijs toelichting omtrent het niet selecteren van Sascha Kotysch. Volgens Brijs zou het "absurd zijn" om hem op te stellen. Verder volgens Brijs is hij nog onvoldoende topfit.
Wat Breys zegt is allemaal juist toekomst zal het uitwijzen!
mourinho
Berichten: 339
Lid geworden op: 31 jul 2011, 09:39

Re: Speeldag 4: Waasland-Beveren - STVV (18.08 - 20u00)

Bericht door mourinho »

sander0910 schreef:Grappig hoe ze Brys hier al buiten willen na 3 matchen die niet eens zo slecht waren. Waarschijnlijk dezelfde personen die Leko buiten wouden en het jaar erna werd hij kampioen bij Brugge, toch niet zo slecht dan :lol:
3 matchen die niet zo slecht waren :zot: gij zijt nogal rap tevreden dan .De realiteit is echter 3 / 9 dat is wat telt of ge nu slecht of goed speelt .
Giel en Peter hadden heel veel diepgang.( Guido Brepoels na KVM-STVV)
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Speeldag 4: Waasland-Beveren - STVV (18.08 - 20u00)

Bericht door Jan Bulder »

omeloe schreef:
Louis XIV schreef:
voetballiefhebber schreef:Ik ben benieuwd wie morgen de plaats van Teixeira in zal nemen. Krijgen we het kanariedebuut van Pol Garcia? Of zal Endo centraal achteraan spelen?

Deze week zag ik ergens een stukje verschijnen in Sport/Voetbal Magazine van een zeker Philippe Bormans. Blijkbaar weten de Japanners nog steeds niet welke richting ze met de club uit willen. Er is nu heel wat onstabiliteit in de rangen geslopen. Er moet met de nieuwe staf weer begonnen worden vanaf nul en volgens Bormans is STVV gewoon degradatiekandidaat dit seizoen.

Wat ik voor het seizoen al dacht is dat de topclubs er nu wel bovenuit zouden steken. Ook valt me op dat er heel wat zwakke ploegen dit seizoen in onze competitie zitten. Ook een Lokeren, Kortrijk en consoorten stellen echt wel zwaar teleur. STVV maakte ook niet veel indruk tot hiertoe.
Dat diene paardenfokker zijne mond eens houdt...er kwam destijds niet veel wijsheid uit zijne mond, aub seg
We haalden in onze eerste drie competitiewedstrijden ook maar het niveau van een degradatiekandidaat .
Ik ben niet tevreden over het huidige niveau. Maar als er 1 iemand zijne mond moet houden, dan is het slippendrager nr 1 van RD, die diens leugens jarenlang voor waarheid is gaan verkopen en meermaals heeft geflirt met degradaties of ze effectief mee heeft bewerkstelligd.

Dat ze zo iemand, met eerlijk gezegd 0 verwezenlijking in het Belgisch voetbal, aan het woord laten zegt ook al veel over het niveau van het medium.

Gewoon rancuneus dat hij onder DMM niet meer dezelfde bevoegdheid kreeg, zo simpel is het. Net zoals zijn goede vriend Stef Wijnants, die nu wat meer moeite moet doen om de laatste nieuwtjes te krijgen en waarschijnlijk iets minder opdrachten kan facturen. Laten we dat andere facturatiemaatje Peter Onkelinx niet vergeten, die nu maar al te graag wat kritische artikeltjes plaatst via zijn nieuwsmedium Truineer.be, terwijl hijzelf ook niet verder kwam dan slippendrager onder het uitpersbeleid van de zonnekoning.

Als mannen 'van de streek' jarenlang meegewerkt aan de ondergang van de club, en nu natrappen naar mensen die een echt sportief project hebben. 1 woord: verwerpelijk.
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Speeldag 4: Waasland-Beveren - STVV (18.08 - 20u00)

Bericht door Positivo »

Ik moet eerlijk toegeven, dat ik het erg eenvoudig zie.
Marc Brys (en vergeet zijn team niet) ziet de spelers dagelijks bezig.
Het succes van de ploeg is toch ook hun succes.
Waarom zou Sascha Kotysch geweerd worden als hij de beste keuze zou zijn ?

Waarop sommigen zich hier baseren om hem in de ploeg te eisen, weet ik niet.

Ik geloof nooit dat het team van Marc Brys een onbekwaam team is, integendeel.
Hem veroordelen omdat we 3 punten hebben (het hadden er ook 7 kunnen zijn) is toch erg kort door de bocht.

Een team fysiek klaar maken ...
Gemotiveerde spelers opstellen ....
Een tactiek uitwerken waardoor de sterkste punten van het team naar voren komen in een specifieke wedstrijd... Dàt is voor mij de taak van de technische staf .....

En doen ze dat niet ?
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 4: Waasland-Beveren - STVV (18.08 - 20u00)

Bericht door STimVV »

Vandaag is de 1e keer dit seizoen dat m'n agenda het toe laat om de match live te zien.
Als ik op tijd weg raak op m'n laatste afspraak rij ik naar Beveren. Qua afstand één van de kortste verplaatsingen voor mij. Het is een eeuwigheid geleden dat ik nog eens in een STVV-bezoekersvak plaats nam. Ik denk van in Westerlo anderhalf seizoen geleden. Vroeger ging ik elke thuis-en uitmatch. En dan kon je vaak fier zijn op ons aantal supporters. Hopelijk zit ik er nu niet alleen...
Willen jullie ook allemaal niet efkes komen aub? Danku :D
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 4: Waasland-Beveren - STVV (18.08 - 20u00)

Bericht door lindoke »

Positivo schreef:......Hem veroordelen omdat we 3 punten hebben (het hadden er ook 7 kunnen zijn).......
Dat vind ik naar excuses zoeken. Als je op het einde van de rit degradeert met 30 punten ga je dan ook zeggen: "we hadden er ook 90 kunnen hebben"? Dan heb je alle 30 wedstrijden gewonnen en speel je los kampioen. Ja, ma we hadden ook...... telt gewoonweg niet. Ik zie het zo: ze hebben op slechts 3 wedstrijden 4 punten te grabbel gegooid. Te grabbel gegooid omdat het thuiswedstrijden waren tegen de mindere goden. Iedereen weet dat als je thuis veel punten verliest tegen haalbare tegenstanders die dan ook nog eens degradatieconcurrenten kunnen zijn je 9 kansen op 10 serieus in de problemen komt.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
mourinho
Berichten: 339
Lid geworden op: 31 jul 2011, 09:39

Re: Speeldag 4: Waasland-Beveren - STVV (18.08 - 20u00)

Bericht door mourinho »

lindoke schreef:
Positivo schreef:......Hem veroordelen omdat we 3 punten hebben (het hadden er ook 7 kunnen zijn).......
Dat vind ik naar excuses zoeken. Als je op het einde van de rit degradeert met 30 punten ga je dan ook zeggen: "we hadden er ook 90 kunnen hebben"? Dan heb je alle 30 wedstrijden gewonnen en speel je los kampioen. Ja, ma we hadden ook...... telt gewoonweg niet. Ik zie het zo: ze hebben op slechts 3 wedstrijden 4 punten te grabbel gegooid. Te grabbel gegooid omdat het thuiswedstrijden waren tegen de mindere goden. Iedereen weet dat als je thuis veel punten verliest tegen haalbare tegenstanders die dan ook nog eens degradatieconcurrenten kunnen zijn je 9 kansen op 10 serieus in de problemen komt.
Amen. :toppie:
Giel en Peter hadden heel veel diepgang.( Guido Brepoels na KVM-STVV)
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 4: Waasland-Beveren - STVV (18.08 - 20u00)

Bericht door Tompie »

De basis: Steppe - Tomiyasu - De Sart - De Petter - Botaka - Bezus - De Bruyn - Ceballos - De Norre - Endo - Turay
Bankzitters: Pirard - Garcia - Sankhon - Nazon - Boli - Sekine - Acolatse
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Plaats reactie