Speeldag 3: STVV-Lokeren (11.08 - 20u00)

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Speeldag 3: STVV-Lokeren (11.08 - 20u00)

Bericht door Tompie »

Volgende tegenstander van dienst: Lokeren.

Lokeren verloor thuis met zware cijfers van een sterk Genk en ging het voorbije weekend nipt onderuit op het veld van Cercle Brugge.
STVV is ongeslagen maar kon ook nog niet winnen. Hopelijk komt daar zaterdag verandering in!
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Speeldag 3: STVV-Lokeren (11.08 - 20u00)

Bericht door Franz »

Deze match MOET je gewoon winnen
Derop en derover Arrrrrreeeeejjjj
Maar met Brys vrees ik voor een schaakspel
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 3: STVV-Lokeren (11.08 - 20u00)

Bericht door Mikman »

Zaterdag voor het eerst sinds begin november vorig jaar ( de 4-4 tegen Eupen ) nog eens afzakken naar Stayen. :o Toen nooit gedacht dat het zo lang zou duren tot ik een volgende match zou bijwonen.
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Speeldag 3: STVV-Lokeren (11.08 - 20u00)

Bericht door Franz »

Mikman schreef:Zaterdag voor het eerst sinds begin november vorig jaar ( de 4-4 tegen Eupen ) nog eens afzakken naar Stayen. :o Toen nooit gedacht dat het zo lang zou duren tot ik een volgende match zou bijwonen.
Positieve Ivo zal content zijn: meer volk op Staaien! Zelf zal ik er ook zijn, de eerste match van de nieuwe Desire :) !!!
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 3: STVV-Lokeren (11.08 - 20u00)

Bericht door Brusselmans »

Zis - nul !!!
:onfire: :onfire: :onfire: :onfire: :onfire: :onfire:
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 3: STVV-Lokeren (11.08 - 20u00)

Bericht door Jacques »

't Was deze nacht nog warm precies. :mrgreen:
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 3: STVV-Lokeren (11.08 - 20u00)

Bericht door Brusselmans »

Boli gie e Santinieke duun, of gie dee zijn hiejl leve alles terlangs blijve stampe ?
Dan kan ter weg vuir 3 miljoen !

En dee nieve och, dee gie ter och 3 moake !
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 3: STVV-Lokeren (11.08 - 20u00)

Bericht door voetballiefhebber »

Lokeren heeft zich zopas flink versterkt. Ik dacht dat er 3 spelers werden aangeworven waar er enorm veel van wordt verwacht.
Benieuwd wie Brys zaterdag de wei in zal sturen. Tot hiertoe werden zo goed als geen nieuwkomers opgesteld.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 3: STVV-Lokeren (11.08 - 20u00)

Bericht door enrique »

In het jaar van PO1 met Guido speelden ze de eerste twee matchen gelijk en wonnen ze de volgende 4
Denk ik
En de 1e van die 4 was ook tegen Lokeren
Dat mag nu ook ... :D :D
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 508
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: Speeldag 3: STVV-Lokeren (11.08 - 20u00)

Bericht door KNRI »

voetballiefhebber schreef:Lokeren heeft zich zopas flink versterkt. Ik dacht dat er 3 spelers werden aangeworven waar er enorm veel van wordt verwacht.
Benieuwd wie Brys zaterdag de wei in zal sturen. Tot hiertoe werden zo goed als geen nieuwkomers opgesteld.
ben ook zeer benieuwd...zal de nieuwe spits spelen? Endo aan de aftrap? Ten koste van wie?
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 3: STVV-Lokeren (11.08 - 20u00)

Bericht door STVV-fan »

Er zijn veel dingen om benieuwd naar te zijn.
Vooreerst: Wie zit er in de kern?
Wal Kotysch de voorkeur krijgen op Tomiyasu die de voorbije matchen relatief sterk speelde voor een 19-jarige Japanner.

Turay is speelgerechtigd en zal wel in de selectie zitten. Zeer benieuwd of hij zal starten (onwaarschijnlijk) en of hij samen met Boli op het veld zal staan (onwaarschijnlijk). Benieuwd hoe de speelstijl van Turay eruit zal zien en hoe deze zal matchen met Boli en/of Nazon.

Nazon zou fit moeten zijn dus is het afwachten of Brys hem opneemt. Ben uiterst benieuwd hoe hij presteert in een competitieve omgeving. Is ook ne stap rapper dan Boli.

Zal Endo zijn terechte plaats krijgen in de elf? Of laat Brys hem invallen? Zou zeker zijn plaats hebben langs De Petter ten koste van De Sart.

Wat met Sekine? Hij is normaal gezien fit, zal hij in de wedstrijdkern zitten? Ben ook benieuwd, als ze samen op het veld staan, hoe het samenspel met Endo verloopt. Ze hebben samen immers bij Urawa gespeeld.


Zoveel vragen, zo lang wachten nog op het antwoord.

Welk nieuws mogen we van onze trainingswatchers verwachten? Trainen Nazon en Sekine met de groep? Hoe traint Turay? Met welke elf traint Brys?
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 3: STVV-Lokeren (11.08 - 20u00)

Bericht door Brusselmans »

STVV-fan schreef:Zeer benieuwd of hij zal starten (onwaarschijnlijk)
Dus ... iedereen zit al MAANDEN te wachten op de spits, en nu zou het onwaarschijnlijk zijn dat hij gaat meedoen vanaf het begin ...

Ik begin zowaar te twijfelen aan mijn logisch denken !!!

:zot:
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Speeldag 3: STVV-Lokeren (11.08 - 20u00)

Bericht door Franz »

Brusselmans schreef:
STVV-fan schreef:Zeer benieuwd of hij zal starten (onwaarschijnlijk)
Dus ... iedereen zit al MAANDEN te wachten op de spits, en nu zou het onwaarschijnlijk zijn dat hij gaat meedoen vanaf het begin ...

Ik begin zowaar te twijfelen aan mijn logisch denken !!!

:zot:
Ik zie ook geen reden om den Buya niet te laten starten: die gast is duidelijk aangeworven om het verschil te maken (en dus moeten de andere spelers aanvaarden dat hij nu over hun hoofd springt) + hij is meer dan gerodeerd (want in Zweden zijn ze zowat halfweg de competitie).
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 3: STVV-Lokeren (11.08 - 20u00)

Bericht door Jacques »

Zal ervan afhangen hoe snel hij de tactische richtlijnen van Brys oppikt en hoe het samenspel met de rest vlot. Voetbal is nog altijd een ploegsport waarbij het resultaat voorop staat, zeker deze zaterdag.

Ik verwacht wel wat wijzigingen in de kern/basis voor zaterdag.
Overdrijven is een kunst
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Speeldag 3: STVV-Lokeren (11.08 - 20u00)

Bericht door Franz »

Jacques schreef:Zal ervan afhangen hoe snel hij de tactische richtlijnen van Brys oppikt en hoe het samenspel met de rest vlot. Voetbal is nog altijd een ploegsport waarbij het resultaat voorop staat, zeker deze zaterdag.

Ik verwacht wel wat wijzigingen in de kern/basis voor zaterdag.
Samenspel met de rest van de ploeg...
ik meen begrepen te hebben van 'zij-die-de-man-kennen' dat Buya dat allemaal minder nodig heeft...
bal vooruit pompen en Buya er achter aan, lekker ouderwets :toppie:
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Plaats reactie