PO II speeldag 1: Lokeren-STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: PO II speeldag 1: Lokeren-STVV

Bericht door enrique »

Kunt ge nu nie met uw beloftenploeg spelen?
Ze hebben duidelijk geen goesting
I don't believe this
Die mannen krijgen daar een maandloon voor...
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 508
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: PO II speeldag 1: Lokeren-STVV

Bericht door KNRI »

Willen maar niet kunnen...
Al trok de arbitrage ook weer op niet veel.

Volgend jaar graag 5 nieuw scorende spitsen ;) :D
omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: PO II speeldag 1: Lokeren-STVV

Bericht door omeloe »

STVV-fan schreef:
CEO Tateishi laat voor het eerst in zijn kaarten kijken
“Ik wil met STVV Europa in”

Wat is de ambitie in play-off 2?
“Onze poule winnen en vervolgens ook de finale winnen om een Europees ticket te pakken. Ik wil met Sint-Truiden Europa in. En ik wil van deze play-off 2 gebruik maken om meer volk op de tribunes te krijgen. Gemiddeld tellen we nu maar 4.000 fans op thuismatchen. Dat is te weinig. Ik wil de fans opgewonden krijgen voor volgend seizoen. En dat gaat enkel met goed voetbal en resultaten.”
Dit belooft weinig goeds , onze Jap is achterlijk ! Hoe kan je met onze matige ploeg Europees voetbal halen ? Met dit elftal kan je in een nieuwe competitie makkelijk degraderen .
Krikke
Berichten: 315
Lid geworden op: 22 sep 2011, 13:19

Re: PO II speeldag 1: Lokeren-STVV

Bericht door Krikke »

1 goal de laatste 7(?!!!) matchen #ziek
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: PO II speeldag 1: Lokeren-STVV

Bericht door smol »

Wat een pijn aan de ogen en het hart na deze wedstrijd.

De huurspelers die speelden voor een verlenging hebben duidelijk gemaakt dat ze zeker niet willen blijven bij STVV.
En niet alleen zij ... weg ermee ander en beter.
En volgende week graag enkele jongeren op het veld zoals beloofd door onze nieuwe voorzitter Meekers.
Johan
Berichten: 405
Lid geworden op: 10 jan 2011, 13:54

Re: PO II speeldag 1: Lokeren-STVV

Bericht door Johan »

Gooi dat klotetrainerke onmiddellijk buiten. Totaal geen verstand van het spelleke. Geen Bezus, Asamoah , Abrahams. Totaal ridicuul.
De Jappen zijn blijkbaar grote voetbalkenners.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: PO II speeldag 1: Lokeren-STVV

Bericht door Since '54 »

Nu is de huidige STVV-kern inderdaad niet dat maar nu gaat niemand me kunnen aan mijn verstand brengen dat De Roeck, op één gans seizoen tijd, niets méér uit die ploeg kan krijgen. Jonas De Roeck 2/10.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: PO II speeldag 1: Lokeren-STVV

Bericht door Jones »

Het is duidelijk dat niet alleen de huurspelers zich niets aantrekken van de supporters. Op het begin van het seizoen wonnen we matchen met 1 doelpunt verschil. Nu kunnen we geen vuist maken wegens houten klazen vooraan. Het middenveld denk niet offensief als Bezus er niet bij is. De flanken trekken al maanden op niks, ook Legaer niet die blijft grossieren in buitenspel lopen. Om nog maar van Botaka en Dussaut te zwijgen. Die jongens moeten zich richten op de kelder van 1B.

Ik denk dat Akpom zich ergert. Hij kan het niet alleen.
Een puntje van kritiek aan de ref : geef Cevallos zijn tweede geel wegens schwalbe en het is geen strafschop en we spelen tegen 10 gedurende 60'. Ik zeg niet dat we dan scoren maar we pakken dan een punt na een snertmatch.

Schandalig wat we buitenshuis telkens laten zien. Niemand moest nog meegaan op verplaatsing ! Jonas is echter niet de man op de juiste plaats.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: PO II speeldag 1: Lokeren-STVV

Bericht door STVV-fan »

omeloe schreef:
STVV-fan schreef:
CEO Tateishi laat voor het eerst in zijn kaarten kijken
“Ik wil met STVV Europa in”

Wat is de ambitie in play-off 2?
“Onze poule winnen en vervolgens ook de finale winnen om een Europees ticket te pakken. Ik wil met Sint-Truiden Europa in. En ik wil van deze play-off 2 gebruik maken om meer volk op de tribunes te krijgen. Gemiddeld tellen we nu maar 4.000 fans op thuismatchen. Dat is te weinig. Ik wil de fans opgewonden krijgen voor volgend seizoen. En dat gaat enkel met goed voetbal en resultaten.”
Dit belooft weinig goeds , onze Jap is achterlijk ! Hoe kan je met onze matige ploeg Europees voetbal halen ? Met dit elftal kan je in een nieuwe competitie makkelijk degraderen .
Loe, dit is ook totaal niet de bedoeling van Tateishi, zoals iemand ook al terecht stelde is dit een waarschuwing naar zowel spelers als trainer: hetrek nu eens GODVERDOMME uw kloten of ge ligt buiten.

Ik hoop dat Tateishi zijn conclusie heeft getrokken, daar heb ik tenminste geen 2 weken meer voor nodig...

Met deze groep geraak je ver, maar je hebt wel 1) een trainer nodig die er het meeste uithaalt en tactisch goed staat en 2) niet het gevoel hebben dat ge om de vijf voet droog in de kakker genomen wordt door de arbitrage
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: PO II speeldag 1: Lokeren-STVV

Bericht door metser »

Proficiat aan alle spelers en staf. Dit was weer waanzinnig goed ! Ik heb er echt van genoten. Stuur deze pseudo vedetten zn snel als mogelijk naar het containerpark, hopelijk mort je niet teveel stortgeld betalen. Aan alle mensen, laat ze stikken in al hun hoogmoed de komende wedstrijden. Van zulke mensen loet ik echt kotsen.
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: PO II speeldag 1: Lokeren-STVV

Bericht door metser »

In voetbal primeur heeft Jonas het over efficiëntie ! Ik weet niet welke ogen die man heeft maar ik heb geen enkele, maar dan ook geen enkele kans gezien ! Sukkel van een trainer, bol het toch af man met je onnozele uitleg altijd !
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: PO II speeldag 1: Lokeren-STVV

Bericht door toyotacorolla »

Met deze ploeg play off II winnen en Europa in.
Ik weet niet wie dit de trainer heeft ingefluisterd.

Een dikke nul over de hele lijn.
De Japanners zullen vele euro's op tafel moeten leggen om wat ploeg bij elkaar te krijgen.
ronnieking
Berichten: 383
Lid geworden op: 26 nov 2010, 13:23

Re: PO II speeldag 1: Lokeren-STVV

Bericht door ronnieking »

Ik heb niet rechtstreeks gekeken. Ben eerst gaan zien naar een wedstrijd van de plaatselijke club. Had daar niets vernomen van het wedstrijdverloop in Lokeren en heb bij thuiskomst uitgesteld gekeken... wat ben ik blij dat ik heb kunnen doorspoelen (letterlijk en figuurlijk)... wat een blamage... jaag onmiddellijk die trainer weg en een heel deel van de spelers mogen ook beschikken... ik hoop dat de Jappen hun ogen goed opentrekken... ze mogen dan maar spleetogen hebben, het zal voor hun toch ook pijn aan de ogen doen... foeifoeifoei !!!!
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: PO II speeldag 1: Lokeren-STVV

Bericht door Brusselmans »

Brusselmans schreef:Alsof dat gaat doordringen bij de heren !
Mijn evaluatie ia al lang gemaakt ...
:roll:
Mijne glazen bol werkt schitterend !!!
En alweer de nul gehouden, voor de zesde keer op rij !!!
:clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
Dreke
Berichten: 3623
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: PO II speeldag 1: Lokeren-STVV

Bericht door Dreke »

STVV-fan schreef: 2) niet het gevoel hebben dat ge om de vijf voet droog in de kakker genomen wordt door de arbitrage
Zoals bij de match op Lokeren in de reguliere competitie zeker? Waar de eerste goal ook los buitenspel was. Maar dat past niet uw plaatje precies...
A loyal football fan only supports the shirt...
Plaats reactie