Speeldag 2: Zulte Waregem - STVV (05/08 - 20u30)

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Speeldag 2: Zulte Waregem - STVV (05/08 - 20u30)

Bericht door Tompie »

Na de fraaie overwinning in eigen huis staan de kanaries meteen voor een stevige verplaatsing: Zulte-Waregem.

Zulte-Waregem vernederde op speeldag 1 Eupen in eigen huis en zal nu ook in hun eerste thuiswedstrijd met niets minder dan 3 punten tevreden zijn. Voor STVV wordt dit meteen een stevige test. Vorig seizoen bleek al dat geelblauw in eigen huis best prima voor de dag kwam, maar op verplaatsing werden er amper punten gepakt. Lukt dat met deze grondig gewijzigde kern wel?

Voor welke spelers zou de coach dit weekend opteren? De basiself schitterde niet tegen Gent, maar de invallers maakten wel het verschil. Is het te streng om bijvoorbeeld Botaka meteen naar de bank te verwijzen?

Ik verwacht in ieder geval grotendeels dezelfde namen, met misschien enkel een basisplaats voor Asamoah in plaats van Botaka (waardoor Ceballos van positie wisselt). Ook Gueyé zal zich ongetwijfeld willen tonen tegen zijn ex-werkgever.

Aftrap zaterdag om 20u30.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
KrisP
Berichten: 78
Lid geworden op: 20 jan 2011, 08:58

Re: Speeldag 2: Zulte Waregem - STVV (05/08 - 20u30)

Bericht door KrisP »

-----------------------------------------------------Pirard---------------------------------------------------------
Kitsiou------------------------------Kotysch--------------------------Teixeira--------------------Ayala(indien fit)

------------------------------------------------------De Petter---------------------------------------------------------

---------------------------------------Assamoah------------------------Desart-----------------------------------------


Vetokele---------------------------------------Geuye-------------------------------------------------Ceballos



Zo zou ik spelen
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 2: Zulte Waregem - STVV (05/08 - 20u30)

Bericht door Since '54 »

Wie speelt linksback bij de beloften? Nu gaat toch niemand me vertellen dat een club als STVV geen fullback kan opleiden!
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 2: Zulte Waregem - STVV (05/08 - 20u30)

Bericht door STVV-fan »

Since '54 schreef:Wie speelt linksback bij de beloften? Nu gaat toch niemand me vertellen dat een club als STVV geen fullback kan opleiden!
Vandersmissen, Verbeek
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 2: Zulte Waregem - STVV (05/08 - 20u30)

Bericht door voetballiefhebber »

STVV-fan schreef:
Since '54 schreef:Wie speelt linksback bij de beloften? Nu gaat toch niemand me vertellen dat een club als STVV geen fullback kan opleiden!
Vandersmissen, Verbeek
Wat is er van die Ryckaert, ook een linksback als ik me niet vergis. Vorig seizoen met grote trom weggehaald bij AA Gent als man met een grote toekomst. Was international bij de -19 of -21 geloof ik. Rekende alleszins op een snelle doorbraak bij STVV.

Misschien zijn we nog het meest gelukkig zonder Leko. Bij STVV tactisch geen groot licht en dat bleek nu opnieuw bij Club Brugge in Europa.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 2: Zulte Waregem - STVV (05/08 - 20u30)

Bericht door BoemBoem »

STVV-fan schreef:
Since '54 schreef:Wie speelt linksback bij de beloften? Nu gaat toch niemand me vertellen dat een club als STVV geen fullback kan opleiden!
Vandersmissen, Verbeek
De tijd dat beloften zonder meer door konden schuiven naar de A ploeg is al meer dan 10 jaar voorbij ..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 2: Zulte Waregem - STVV (05/08 - 20u30)

Bericht door Brusselmans »

voetballiefhebber schreef: Misschien zijn we nog het meest gelukkig zonder Leko. Bij STVV tactisch geen groot licht en dat bleek nu opnieuw bij Club Brugge in Europa.
Vanaf dag 1 mijn mening !
Heeft altijd dingen gezien die anderen niet zien, zoals zijn zogenaamd "goed voetbal" waar hij vooral te onpas mee uitpakte !!!
Bovendien een bange wezel !

Voor mij topkandidaat om als eerste te vliegen dit jaar !
sander0910
Berichten: 138
Lid geworden op: 12 jan 2017, 10:00

Re: Speeldag 2: Zulte Waregem - STVV (05/08 - 20u30)

Bericht door sander0910 »

voetballiefhebber schreef:
STVV-fan schreef:
Since '54 schreef:Wie speelt linksback bij de beloften? Nu gaat toch niemand me vertellen dat een club als STVV geen fullback kan opleiden!
Vandersmissen, Verbeek
Wat is er van die Ryckaert, ook een linksback als ik me niet vergis. Vorig seizoen met grote trom weggehaald bij AA Gent als man met een grote toekomst. Was international bij de -19 of -21 geloof ik. Rekende alleszins op een snelle doorbraak bij STVV.

Misschien zijn we nog het meest gelukkig zonder Leko. Bij STVV tactisch geen groot licht en dat bleek nu opnieuw bij Club Brugge in Europa.
Ryckaert is een centrale verdediger
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Speeldag 2: Zulte Waregem - STVV (05/08 - 20u30)

Bericht door Bartman »

Brusselmans schreef:
voetballiefhebber schreef: Misschien zijn we nog het meest gelukkig zonder Leko. Bij STVV tactisch geen groot licht en dat bleek nu opnieuw bij Club Brugge in Europa.
Vanaf dag 1 mijn mening !
Heeft altijd dingen gezien die anderen niet zien, zoals zijn zogenaamd "goed voetbal" waar hij vooral te onpas mee uitpakte !!!
Bovendien een bange wezel !

Voor mij topkandidaat om als eerste te vliegen dit jaar !
Absoluut
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: Speeldag 2: Zulte Waregem - STVV (05/08 - 20u30)

Bericht door Caravaggio »

Teixeira en Vetokele apart-
Teixeira en Vetokele trainden gisteren apart. Zij ondervonden nog hinder na Gent, maar raken wellicht fit voor Zulte Waregem.
Damien Dussaut was ziek en bleef thuis.
Braziliaanse tester Adao trainde opnieuw mee.

HBVL 3/8/17

dwz dat Antunes voluit gaat op training?
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 2: Zulte Waregem - STVV (05/08 - 20u30)

Bericht door Mikman »

Brusselmans schreef:
voetballiefhebber schreef: Misschien zijn we nog het meest gelukkig zonder Leko. Bij STVV tactisch geen groot licht en dat bleek nu opnieuw bij Club Brugge in Europa.
Vanaf dag 1 mijn mening !
Heeft altijd dingen gezien die anderen niet zien, zoals zijn zogenaamd "goed voetbal" waar hij vooral te onpas mee uitpakte !!!
Bovendien een bange wezel !

Voor mij topkandidaat om als eerste te vliegen dit jaar !

Dezelfde uitleg als vorig jaar bij STVV:

"De tegenstander had meer kwaliteit"
"we zijn aan het bouwen aan een ploeg, We hebben nog tijd nodig" ( er vertrok tot nu toe geen enkele sterkhouder bij Club )
"We moeten hard blijven werken" ( voor een voetbalcoach is dat codetaal voor: "ik heb eigenlijk geen idee hoe ik het moet oplossen, hopelijk betert het vanzelf" )



Betreffende Zulte-Waregem-STVV: benieuwd of Marquez voor countervoetbal kiest of op verplaatsing voor balbezit wil gaan. Logisch zou zijn om Asamoah in de basis te zetten en Botaka op de bank, Ceballos op de flank dan. De backs zou ik omwisselen: Dussaut op links in de rug van Ceballos en zich louter op zijn verdedigende taak laten concentreren, Kitsiou op rechts.

Met Vetokele, Gueye en Steppe staan er drie Kanaries tegenover hun vorige werkgever, er is ook nog de confrontatie tussen de broertjes De Sart op het middenveld.
Trunekson
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 jul 2017, 23:36

Re: Speeldag 2: Zulte Waregem - STVV (05/08 - 20u30)

Bericht door Trunekson »

Caravaggio schreef:Teixeira en Vetokele apart-
Teixeira en Vetokele trainden gisteren apart. Zij ondervonden nog hinder na Gent, maar raken wellicht fit voor Zulte Waregem.
Damien Dussaut was ziek en bleef thuis.
Braziliaanse tester Adao trainde opnieuw mee.

HBVL 3/8/17

dwz dat Antunes voluit gaat op training?
Antunes vandaag niet erbij dus nog apart en ook Vetokele vroeg moeten afhaken op training.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 2: Zulte Waregem - STVV (05/08 - 20u30)

Bericht door Since '54 »

Ik vrees dat Anthunes een spijtige aankoop is. De man kan er uiteraard zelfs niet aan doen maar STVV is gesjareld.
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Speeldag 2: Zulte Waregem - STVV (05/08 - 20u30)

Bericht door vdl »

Since '54 schreef:Ik vrees dat Anthunes een spijtige aankoop is. De man kan er uiteraard zelfs niet aan doen maar STVV is gesjareld.
Als de man tegen september fit is en je hebt een alternatief is er geen probleem.
Kan zijn dat hij nog steeds de naweeën heeft van zijn blessure van vorig seizoen, dus beter fatsoenlijk laten genezen,zodat je erna plezier kunt hebben van je speler.
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 2: Zulte Waregem - STVV (05/08 - 20u30)

Bericht door weekenders »

GESCHIEDENIS
2015-2016 ZULTE WAREGEM — STVV 4 — 0
2015-2016 STVV — ZULTE WAREGEM 1 — 2
2016-2017 STVV — ZULTE WAREGEM 0 — 2
2016-2017 ZULTE WAREGEM — STVV 4 — 1

https://www.stvv.com/nl/wedstrijden/201 ... em-vs-stvv
Plaats reactie