Speeldag 23 : STVV-KV Mechelen

Alles over de wedstrijden van STVV
StvvBoy
Berichten: 1178
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: Speeldag 23 : STVV-KV Mechelen

Bericht door StvvBoy »

Caravaggio schreef:Gisteren via P-Sports nog eens een ganse STVV match gekeken. Goede match, sterk STVV, nog eens fijn om te kijken!!
Al had het 4-1 moeten zijn, soit 3 punten zijn er, top !

Vetokele - Boli kan een koningskoppel worden... er zit marge op. Allebei misschien iets geraffineerder zijn in de afwerking niet té hard willen 'lellen'.
Gerkens - Peeters sterk fijn meegenomen dat het 'Belgen' zijn.
Als Bekx, Pirard nog wat kneepjes leert praat binnen enkele maanden niemand nog over Dutoit.
Bolingoli voor Ceuvas dat is volgens mij een absolute verbetering (ik zie echt niks in Cuevas sorry)
Valdivia/Bezus voor De Petter of speel je dan té aanvallend?
Wat vinden jullie van Kotysch ?
Na de beelden te zien vind ik dat Kotysch mss wel te makkelijk zijn man laat schieten. Maar aan de andere kant speelt Kotysch al weken op sterk niveau!

Valdivia ipv de petter gaat normaal gezien probleemloos. Bezus ipv de petter vind ik persoonlijk te aanvallend.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Speeldag 23 : STVV-KV Mechelen

Bericht door Halenaar »

Hulde wel voor Ivan Leko. Hij is belange niet perfect en heeft zo zijn mankementen (veldbezetting, wissels, ...) maar overal gezien een goede trainer voor ons, had ik echt niet verwacht na zijn flop bij OHL. Heeft duidelijk bijgeleerd gehad. Nu ook: de nieuwe opstelling deed in het begin (tegen Club) echt pijn aan de ogen, maar hij heeft er toch maar weer een mooi aanvallend geheel van gemaakt. Tactisch en organisatorisch staat het meer dan goed.

Opvallend ook: de wil om te winnen bij onze kanaries. Hoe die op een gegeven moment daar op mekaar begonnen te roepen en aanwijzingen te geven bij een hoekschop van Malinwa....een groot verschil bij de mentaliteit van vorig seizoen.

Voor de rest is hier al alles gezegd geweest: uitstekende match van STVV. Vetokele speelde een echt goede match, idem voor Gerkens. Onze backs vond ik wel slecht, maar de vervanger (Cuevas) deed het zoals gewoonlijk even slecht. Mechele secuur en betrouwbaar, en Fernandez speelt al een tijdje op hoog niveau vind ik. Nu op naar zaterdag!
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 23 : STVV-KV Mechelen

Bericht door enrique »

Iedereen is hier altijd aan het k*kken op Cuevas
Maar ik zou eens graag weten of die wel opgeleid is als back ...
Ik heb hem vorig seizoen tegen Standard op het middenveld zien spelen
Veel beter in elk geval ...
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 23 : STVV-KV Mechelen

Bericht door Jack »

Halenaar schreef:Hulde wel voor Ivan Leko. Hij is belange niet perfect en heeft zo zijn mankementen (veldbezetting, wissels, ...) maar overal gezien een goede trainer voor ons, had ik echt niet verwacht na zijn flop bij OHL. Heeft duidelijk bijgeleerd gehad. Nu ook: de nieuwe opstelling deed in het begin (tegen Club) echt pijn aan de ogen, maar hij heeft er toch maar weer een mooi aanvallend geheel van gemaakt. Tactisch en organisatorisch staat het meer dan goed.

Opvallend ook: de wil om te winnen bij onze kanaries. Hoe die op een gegeven moment daar op mekaar begonnen te roepen en aanwijzingen te geven bij een hoekschop van Malinwa....een groot verschil bij de mentaliteit van vorig seizoen.

Voor de rest is hier al alles gezegd geweest: uitstekende match van STVV. Vetokele speelde een echt goede match, idem voor Gerkens. Onze backs vond ik wel slecht, maar de vervanger (Cuevas) deed het zoals gewoonlijk even slecht. Mechele secuur en betrouwbaar, en Fernandez speelt al een tijdje op hoog niveau vind ik. Nu op naar zaterdag!
Inderdaad; echt klagen heb ik toch ook niet over Leko. Doet toch wel ongeveer het maximale met deze ploeg. Er kan inderdaad het een en 't ander beter, maar na zijn fiasco bij OHL had ik er veel minder van verwacht.
scoormachine
Berichten: 174
Lid geworden op: 31 okt 2016, 12:35

Re: Speeldag 23 : STVV-KV Mechelen

Bericht door scoormachine »

Caravaggio schreef:Gisteren via P-Sports nog eens een ganse STVV match gekeken. Goede match, sterk STVV, nog eens fijn om te kijken!!
Al had het 4-1 moeten zijn, soit 3 punten zijn er, top !

Vetokele - Boli kan een koningskoppel worden... er zit marge op. Allebei misschien iets geraffineerder zijn in de afwerking niet té hard willen 'lellen'.
Gerkens - Peeters sterk fijn meegenomen dat het 'Belgen' zijn.
Als Bekx, Pirard nog wat kneepjes leert praat binnen enkele maanden niemand nog over Dutoit.
Bolingoli voor Ceuvas dat is volgens mij een absolute verbetering (ik zie echt niks in Cuevas sorry)
Valdivia/Bezus voor De Petter of speel je dan té aanvallend?
Wat vinden jullie van Kotysch ?
Het wad inderdaad fijn om te kijken......maar een sterk stvv is sterk uitgedrukt.
Ze hebben een kans of 4-5 gehad.....maar dat is ook normaal als je 75 minuten mag spelen tegen 10 man.
Maar om nu over koningskoppels te praten zet je ze wel op een hoog niveau.
Na Anderlecht was hier te lezen dat Ventokele te zwak was en 3 dagen later is hij onmisbaar.

Win je .... is iedereen tevreden. Das voetbal.
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 23 : STVV-KV Mechelen

Bericht door miel »

Bij sommigen is het toch de macht der gewoonte .
Cuevas , De Petter en maar afbreken .
Wat Dusseaut 2 weken na elkaar uitspookt heb ik Cuevas nog niet zien doen .
Akkoord Valdivia is misschien een sierlijkere voetballer dan de Petter , maar daar is dan ook alles mee gezegd
Ik vond de Petter gisteren goed spelen punt .Hij voert de opdrachten uit die de trainer hem geeft niet meer , niet minder .
Denk ge nu echt dat Leko een onnozelaar is en een speler die stukken beter is op de bank houd .
Ons probleem is dat we te veel kansen missen punt uit .
Anders was er van de rest geen sprake
1996Customer
Berichten: 26
Lid geworden op: 27 jan 2017, 10:58

Re: Speeldag 23 : STVV-KV Mechelen

Bericht door 1996Customer »

miel schreef: Ons probleem is dat we te veel kansen missen punt uit .
Anders was er van de rest geen sprake
Is dat niet vooral Boli zijn probleem ? Als je kijkt hoeveel 100% doelkansen onze topschutter elke match weer vakkundig om zeep helpt, dan mogen we nog blij zijn dat er überhaupt nog doelpunten vallen.
Plaats reactie