Finale PO2: Genk - STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Finale PO2: Genk - STVV

Bericht door BoemBoem »

miel schreef:quote="Brusselmans"]Just Miel !
Ge vergeet er makkelijkshalve bij te schrijven dat dit de ploeg van het het einde was !
In het begin had je een halve spits, en was er Swers ipv Gerkens, en waren er Bamba's, Ono's en Tchenkoua's en co, waar niks efficientie van uitging, en het gesukkel en kwaliteitsverlies om 6 Belgen op het blad te krijgen !
Ook niet te onderschatten : de komst van vooral Mechele, en De Petter en Ceballos die er toch doorkwamen na de winter !

Volgens mij moeten er weer geen 15 bijgehaald worden.
Probeer de huurlingen te houden, geef Peeters en Gerkens (samen 20 goals en 16 assists als middenvelders, waar ga je dat ooit vinden ?) wat ze verdienen, laat de hoop er zijn voor Boli (zie was het geeft, als het niks meer wordt kanje nog altijd ingrijpen op demercato), praat eens met Bagayoko, doe de ons bekende afval weg, en haal eventueel 1 of 2 echte versterkingen ...
Denk dat dit zelfs goedkoper gaat uitvallen ...
En ge zijt Abrahams vergeten !!!!
Moet kunnen met de uitspraken in onderschrift !
]

Hola pieke
Lees eens goed , ik was Abrahams niet vergeten ;)
Dat kan volgens mij de revelatie worden volgend seizoen .
Hij heeft maar een contract meer voor één seizoen , het is nu het moment om hem te verlengen en hem wat betere voorwaarden te bieden voor het te laat is .
Dat is een berekend risico dat moet genomen worden voor een speler met dat potentieel .
Het is inderdaad zo , dat dit de ploeg van het einde was .
Over de Bamba's en de Tchenkoa's kan ik u bij treden .
Maar wie had kunnen denken dat Pros zo slecht zou zijn , dit seizoen was het nog een stuk minder dan vorig seizoen
Bezus en Valdivia waren wel degelijk een kwaliteits injectie , en bij momenten kon je ook zien dat die mannen wel tegen een balletje konden trappen , helaas voor ons veel en veel te weinig .
Dat deze 2 mislukte kan je moeilijk het bestuur aanwrijven , want alle 2 hebben ze de kwaliteiten .
Maar[/quote]
Idd..
Denk dat iedereen, pers inclu. , de eerste 3 matchen van Bezus al sprak van een nieuwe smaakmaker..
Daarna volledig weggezakt..

Bij het begin het seizoen dacht ik trouwens ook dat we met Bezus, valdivia en Pulido sterk hadden ingekocht..
Had daar nog een sterke spits bij gezet en ik denk dat niemand toen reden had tot klagen..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3063
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Finale PO2: Genk - STVV

Bericht door Tompie »

Hopelijk beseffen Peeters en Gerkens morgen dat ze voor STVV spelen en niet voor Genk. Beide heren hebben nog wat recht te zetten na hun wanprestatie in de vorige derby.

Verder deed De Sart het wel aardig in de PO's, maar ik vermoed dat De Petter morgen wel zijn eerste derby voor STVV zal spelen. Hij was geschorst bij onze vorige twee ontmoetingen, toen Valdivia telkens zijn plaatsvervanger was. In Genk deed die dat uitstekend, in eigen huis om te janken.

We hebben dit seizoen nog niet gescoord tegen Genk, laat ons hopen dat daar dan ten minste morgen al verandering in komt. ;) Ik denk dat een flitsende Abrahams wel eens een geheim wapen kan worden met in een invalbeurt.

Al is het natuurlijk in eerste instantie hopen op een mindere dag van Genk en een superdag van die van ons. Benieuwd of het tempo even hoog zal liggen als de temperatuur. :cool:
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Jones
Berichten: 3179
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Finale PO2: Genk - STVV

Bericht door Jones »

Als er 1 ding is waar ik voor vrees is dat de scheids een rol gaat spelen en het thuisvoordeel van Genk
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Finale PO2: Genk - STVV

Bericht door BoemBoem »

Jones schreef:Als er 1 ding is waar ik voor vrees is dat de scheids een rol gaat spelen en het thuisvoordeel van Genk
Ma stopt nu toch is met die calimeromentaliteit..
Mes tussen uw tanden en spelen gvd..

En de scheids én het thuisvoordeel zijn 2 dingen btw..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Finale PO2: Genk - STVV

Bericht door voetballiefhebber »

Voor diegene die Europa in gaat is het belangrijk om weten dat de 5de Belgische club dus: Oostende, Genk of STVV zullen aantreden in de derde voorronde van de Europa League. Genk moest vorige week nog een paar weken vroeger beginnen, in de tweede voorronde en toen hadden ze nog heel veel moeite om de tegenstander met strafschoppen uit te schakelen en kijk eens waar ze geëindigd zijn. Ik wil maar aangeven dat in voetbal alles kan en waar een wil is een weg is. Mits motivatie en wat geluk dat je altijd wel nodig hebt kun je stunten. In 1 match is dat gemakkelijker dan in 2 matchen.
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: Finale PO2: Genk - STVV

Bericht door Scandic »

Vermoedelijke opstelling Genk : Ryan - Castagne, Brabec, Colley, Uronen - Berge, Malinovksyi - Buffel, Schrijvers, Boëtius - Samatta.
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: Finale PO2: Genk - STVV

Bericht door Scandic »

voetballiefhebber schreef:Voor diegene die Europa in gaat is het belangrijk om weten dat de 5de Belgische club dus: Oostende, Genk of STVV zullen aantreden in de derde voorronde van de Europa League. Genk moest vorige week nog een paar weken vroeger beginnen, in de tweede voorronde en toen hadden ze nog heel veel moeite om de tegenstander met strafschoppen uit te schakelen en kijk eens waar ze geëindigd zijn. Ik wil maar aangeven dat in voetbal alles kan en waar een wil is een weg is. Mits motivatie en wat geluk dat je altijd wel nodig hebt kun je stunten. In 1 match is dat gemakkelijker dan in 2 matchen.
:D :mrgreen:
smol
Berichten: 1390
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Finale PO2: Genk - STVV

Bericht door smol »

Jones schreef:Als er 1 ding is waar ik voor vrees is dat de scheids een rol gaat spelen en het thuisvoordeel van Genk
We hebben hem de laatste wedstrijden zeker niet tegen de scheids maar dat wordt hier zelden geschreven dan .... het thuisvoordeel van Genk is logisch gezien kun klassering na de normale competitie
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Finale PO2: Genk - STVV

Bericht door Vouch »

smol schreef:
Jones schreef:Als er 1 ding is waar ik voor vrees is dat de scheids een rol gaat spelen en het thuisvoordeel van Genk
We hebben hem de laatste wedstrijden zeker niet tegen de scheids maar dat wordt hier zelden geschreven dan .... het thuisvoordeel van Genk is logisch gezien kun klassering na de normale competitie
Zo logisch vind ik dat niet, een finale dient op neutraal terrein gespeeld te worden.
1996Customer
Berichten: 26
Lid geworden op: 27 jan 2017, 10:58

Re: Finale PO2: Genk - STVV

Bericht door 1996Customer »

Waar ga je die finale spelen, op de Heizel ? Gaat er mooi uitzien. Als je dergelijk systeem wil gebruiken (van PO's) zorg dan dat de finale in het verlengstuk van die PO's ligt, dat wil zeggen een heen en terugsysteem. Dit slaat nergens op, vooral omdat de reguliere competitie nergens van tel is gedurende de PO's, tot in de finale. Dat klinkt toch als wedstrijdvervalsing.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Finale PO2: Genk - STVV

Bericht door Since '54 »

[quote="1996Customer"]
Waar ga je die finale spelen, op de Heizel ? Gaat er mooi uitzien. Als je dergelijk systeem wil gebruiken (van PO's) zorg dan dat de finale in het verlengstuk van die PO's ligt, dat wil zeggen een heen en terugsysteem. Dit slaat nergens op, vooral omdat de reguliere competitie nergens van tel is gedurende de PO's, tot in de finale. Dat klinkt toch als wedstrijdvervalsing.
[/quote

Aan den Dreef, Achter de Kazerne zelfs Sclessin zijn ideale stadions voor dergelijke finale. Liggen omzeggens centraal. Een heen- en terugwedstrijd was nog het beste met als eerste doorgang thuis bij de ploeg die het laatst geklasseerd was in de reguliere competitie.
smol
Berichten: 1390
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Finale PO2: Genk - STVV

Bericht door smol »

Vouch schreef:
smol schreef:
Jones schreef:Als er 1 ding is waar ik voor vrees is dat de scheids een rol gaat spelen en het thuisvoordeel van Genk
We hebben hem de laatste wedstrijden zeker niet tegen de scheids maar dat wordt hier zelden geschreven dan .... het thuisvoordeel van Genk is logisch gezien kun klassering na de normale competitie
Zo logisch vind ik dat niet, een finale dient op neutraal terrein gespeeld te worden.
Alle regels zijn gekend voor aanvang van het seizoen .... dus je wist wat je moest doen op de finale van PO II thuis te mogen spelen ... zo dicht mogelijk bij PO I plaatsen eindigen.
Of dit logisch is tja ... dat de kampioen van 1B niet naar 1A stijgt is ook niet logisch, dat een ploeg uit PO II het Europees ticket nog kan afsnoepen van een ploeg van PO I is eigenlijk ook niet logisch. Maar ook deze regels waren gekend voor het seizoen.

Laten we gewoon op een mooie wedstrijd hopen vanavond en dat de beste moge winnen op een sportieve manier !!
Mikman
Berichten: 3675
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Finale PO2: Genk - STVV

Bericht door Mikman »

Scandic schreef:Vermoedelijke opstelling Genk : Ryan - Castagne, Brabec, Colley, Uronen - Berge, Malinovksyi - Buffel, Schrijvers, Boëtius - Samatta.
Is effectief ook de ploeg.

Bij STVV zit man-in-vorm Bagayoko verrassend op de bank, Dussaut start. Voor de rest dezelfde elf als vorige week.
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Finale PO2: Genk - STVV

Bericht door BoemBoem »

Mikman schreef:
Scandic schreef:Vermoedelijke opstelling Genk : Ryan - Castagne, Brabec, Colley, Uronen - Berge, Malinovksyi - Buffel, Schrijvers, Boëtius - Samatta.
Is effectief ook de ploeg.

Bij STVV zit man-in-vorm Bagayoko verrassend op de bank, Dussaut start. Voor de rest dezelfde elf als vorige week.
Hmm,
Misschien was De Petter wel een ideale aanjager geweest vandaag?
Maja, De Sart verdiend het wel gezien zijn laatste 2 maand..
Laatst gewijzigd door BoemBoem op 27 mei 2017, 20:17, 1 keer totaal gewijzigd.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: Finale PO2: Genk - STVV

Bericht door Scandic »

Mikman schreef: Bij STVV zit man-in-vorm Bagayoko verrassend op de bank, Dussaut start. Voor de rest dezelfde elf als vorige week.
Genkse bank :

Janssens, Heynen, Seigers, Sabak, Kumordzi, Walsh, Jackers, Naranjo
Plaats reactie