Voorbereiding seizoen 2016-2017

Alles over de wedstrijden van STVV
bor
Berichten: 192
Lid geworden op: 29 nov 2010, 11:05

Re: Voorbereiding seizoen 2016-2017

Bericht door bor »

voetballiefhebber schreef:Niet te euforisch worden zou ik zeggen. Het was maar met alle respect tegen een ploeg die redelijk ver in de amateurreeksen staat en wellicht nog niet heeft getraind.
Iedereen moet het vertrouwen krijgen, maar Wolke Janssens speelde niet tegen Steven Defour hé.
Klopt uiteraard. Maar snelheid, balaannames, passing laten toch het beste verhopen. Net zoals je vorig jaar in de oefenmatchen het verschil onmiddellijk zag tussen een Boli en een Bertjens, zag je hier ook snel potentieel. Bij die Wagner bvb zag ik buiten veel goede wil dat helemaal niet.
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Voorbereiding seizoen 2016-2017

Bericht door voetballiefhebber »

bor schreef:
voetballiefhebber schreef:Niet te euforisch worden zou ik zeggen. Het was maar met alle respect tegen een ploeg die redelijk ver in de amateurreeksen staat en wellicht nog niet heeft getraind.
Iedereen moet het vertrouwen krijgen, maar Wolke Janssens speelde niet tegen Steven Defour hé.
Klopt uiteraard. Maar snelheid, balaannames, passing laten toch het beste verhopen. Net zoals je vorig jaar in de oefenmatchen het verschil onmiddellijk zag tussen een Boli en een Bertjens, zag je hier ook snel potentieel. Bij die Wagner bvb zag ik buiten veel goede wil dat helemaal niet.
Hopelijk krijgt die jongen geen last van overbelasting. Niet iedereen kan gemakkelijk het hogere niveau verteren. Boli was meteen sterk, ook in het competitiebegin, maar al snel volgde de overbelasting van het hogere ritme en intensiteit en dat kun je nog niet meteen zien in oefenwedstrijden en zelfs een training is niet hetzelfde als een wedstrijd op hoog niveau spelen.
Het potentieel van een speler kun je in zo'n wedstrijden al lichtjes zien, maar de snelheid van uitvoering zal altijd naar omhoog moeten gaan als je tegen betere ploegen speelt. Daarom is ervaring ook zo belangrijk en moet je niet al die jongere spelers tegelijkertijd brengen.
STVV-fan
Berichten: 6010
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Voorbereiding seizoen 2016-2017

Bericht door STVV-fan »

Met alle respect, maar Wellen is inderdaad geen waardemeter.
Aan de andere kant: Als je het in die matchen al niet doet/kunt, kan je het zeker niet in andere.
Zo zie je Wolke nu bezig tegen Wellen, hij kan het tegen Wellen blijkbaar, dan volgt de volgende test tegen Mopertingen :grappig: .

Zo zie je ook (blijkbaar), dat je die braziliaan buiten moet jassen.

Over Cikarski: Wat is zo het eerste oordeel, nog laten tot Spouwen, of doorsturen?
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Voorbereiding seizoen 2016-2017

Bericht door Jones »

Cikarski nog een kans geven tegen Mopertingen
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: Voorbereiding seizoen 2016-2017

Bericht door Caravaggio »

Jones schreef:Cikarski nog een kans geven tegen Mopertingen
For What It's Worth....
HBVL communiceert vandaag dat Mite Cikarski niet meer op Stayen vertoeft.
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Voorbereiding seizoen 2016-2017

Bericht door Jones »

Net terug van Mopertingen. 1-4 eindstand. Goals van De petter, Janssens en Swers en een own-goal. Match met weinig inzet.
Gemixte ploeg met beloften in de eerste en tweede helft.
Praatje geslaan met Brepoels. Die kerel is verdomme scout bij Bayer Leverkusen ! Van promotie gesproken. Duitse topclub.
Willy Roelands
Berichten: 171
Lid geworden op: 27 mei 2016, 19:35

Re: Voorbereiding seizoen 2016-2017

Bericht door Willy Roelands »

:stvv: juist terug van Spouwen, nog altijd geen Donblon Lucas gezien. Is die gekwetst of niet goed genoeg?
Wolke Janssens bevestigde zijn goede prestatie van Wellen. Speelt steeds gericht naar doel.
Ook nog altijd geen Boli en geen Chenkoua.
Kotisch ook niet gezien.
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Voorbereiding seizoen 2016-2017

Bericht door Jones »

Willy Roelands schreef::stvv: juist terug van Spouwen, nog altijd geen Donblon Lucas gezien. Is die gekwetst of niet goed genoeg?
Wolke Janssens bevestigde zijn goede prestatie van Wellen. Speelt steeds gericht naar doel.
Ook nog altijd geen Boli en geen Chenkoua.
Kotisch ook niet gezien.
Tchenkoua zat in de tribune, kampt met een conditionele achterstand, Kotysch kreeg een trap op training en bleef uit voorzorg binnen, Boli komt volgens HLN komende week terug en Damblon stond in de ploeg in de tweede helft maar ik heb niet precies gelet op welke positie ( is me ook niet opgevallen maar zat bij de kern want heb hem gezien).
Gebruikersavatar
droopy
Berichten: 287
Lid geworden op: 17 jul 2011, 19:35

Re: Voorbereiding seizoen 2016-2017

Bericht door droopy »

Allan??


Sent from my iPhone using Tapatalk
Willy Roelands
Berichten: 171
Lid geworden op: 27 mei 2016, 19:35

Re: Voorbereiding seizoen 2016-2017

Bericht door Willy Roelands »

:stvv: Als Damblon de tweede helft in de ploeg stond dan was het toch als ballenraper.
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Voorbereiding seizoen 2016-2017

Bericht door Jones »

Willy Roelands schreef::stvv: Als Damblon de tweede helft in de ploeg stond dan was het toch als ballenraper.
Stond nochtans op het wedstrijdblad. Ik zag wel dat er 12 reserves op de bank zaten. Misschien is hij afgevallen.
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Voorbereiding seizoen 2016-2017

Bericht door Jones »

droopy schreef:Allan??


Sent from my iPhone using Tapatalk
Nog niet officieel gecommuniceerd maar zou teruggeroepen zijn door Liverpool-trainer Jurgen Klopp
STVV-fan
Berichten: 6010
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Voorbereiding seizoen 2016-2017

Bericht door STVV-fan »

Jones schreef:
Willy Roelands schreef::stvv: Als Damblon de tweede helft in de ploeg stond dan was het toch als ballenraper.
Stond nochtans op het wedstrijdblad. Ik zag wel dat er 12 reserves op de bank zaten. Misschien is hij afgevallen.
Had je geen wedstrijdblad voor handen? kwestie van het rugnummer te zoeken op het veld :D
Brozieteam
Berichten: 275
Lid geworden op: 02 jul 2016, 19:52

Re: Voorbereiding seizoen 2016-2017

Bericht door Brozieteam »

En nu woensdag naar Tienen waar wij ooit een heroisch duel uitvochten ...
Dreke
Berichten: 3642
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Voorbereiding seizoen 2016-2017

Bericht door Dreke »

Brozieteam schreef:En nu woensdag naar Tienen waar wij ooit een heroisch duel uitvochten ...
Tobol?
A loyal football fan only supports the shirt...
Plaats reactie