Speeldag 31: Heist-STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
Grammet
Berichten: 472
Lid geworden op: 15 okt 2012, 16:46
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 31: Heist-STVV

Bericht door Grammet »

weekenders schreef:Heist is nu al zeker van behoud
TWEEDEKLASSER FAILLIET VERKLAARD!
De supporters van RAEC Bergen pinken een traan weg. Curator Tony Bellavia heeft officieel bekendgemaakt dat er geen overnemer is gevonden.
De commerciële activiteiten worden op 31 maart stopgezet. Anders verwoord: de spelers en personeel worden niet meer betaald. In het kader van de vereffening zal de club wel nog de vier resterende wedstrijden in tweede klasse afwerken met een beloftenploeg.
Door het faillissement van Bergen zijn er geen sportieve dalers in tweede klasse. Racing Mechelen en Woluwe-Zaventem dienden geen licentieaanvraag in.
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=93875
als heist nu al zeker is van het behoud dan zie ik ons daar toch de 3 punten pakken :rood:
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 31: Heist-STVV

Bericht door Dreke »

Grammet schreef:als heist nu al zeker is van het behoud dan zie ik ons daar toch de 3 punten pakken :rood:
Het is maar hoe je het bekijkt. Zij kunnen zonder stress voetballen.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
tbird
Berichten: 530
Lid geworden op: 10 nov 2010, 16:09

Re: Speeldag 31: Heist-STVV

Bericht door tbird »

Ik zal er ook zijn. Cmon kanaries

Sent from my C6903 using Tapatalk
The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does.
wva
Berichten: 323
Lid geworden op: 13 okt 2014, 08:16

Re: Speeldag 31: Heist-STVV

Bericht door wva »

Dreke schreef:
Grammet schreef:als heist nu al zeker is van het behoud dan zie ik ons daar toch de 3 punten pakken :rood:
Het is maar hoe je het bekijkt. Zij kunnen zonder stress voetballen.
....en daarenboven zullen we niet au grand complet aan de start staan.....o.a. Baherlé en Hendrickx al zeker niet....Erichot en Junior (nog) niet topfit maar zullen het wel halen waarschijnlijk....Iandoli met een gebroken neus (maar wel aan 't trainen...) Zouden we eens niet naar Scherpenheuvel trekken om ze over de streep te trekken ?)
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 31: Heist-STVV

Bericht door Jacques »

Zouden we eens niet een stel ballen kweken i.p.v. nog grotere angsthazen te zijn dan onze trainer?

Het is tegen f*cking Heist hè mannen, HEIST.OP.DEN.BERG. Al 3 jaar met meer geluk dan kunde de degradatie ontlopen, spelen voor 500 man ofzo, maar als ge ze hier moet geloven, spelen we vrijdag precies tegen Bayern Munchen.

Wie schrik heeft, krijgt slaag.
Of omgekeerd en in het Engels: Fortune favours the brave
Overdrijven is een kunst
Franske
Berichten: 157
Lid geworden op: 01 nov 2010, 09:31

Re: Speeldag 31: Heist-STVV

Bericht door Franske »

Jacques schreef:Zouden we eens niet een stel ballen kweken i.p.v. nog grotere angsthazen te zijn dan onze trainer?

Het is tegen f*cking Heist hè mannen, HEIST.OP.DEN.BERG. Al 3 jaar met meer geluk dan kunde de degradatie ontlopen, spelen voor 500 man ofzo, maar als ge ze hier moet geloven, spelen we vrijdag precies tegen Bayern Munchen.

Wie schrik heeft, krijgt slaag.
Of omgekeerd en in het Engels: Fortune favours the brave
Da's gesproken. Zonder hautain te spelen: gewoon van begin bij de ballen pakken en vol voor de 3 punten gaan. En niet na eerste doelpunt wat beginnen freewheelen met hakjes en toestanden, maar doodpitsen, vermorzelen.
Gebruikersavatar
Luc
Berichten: 1196
Lid geworden op: 29 sep 2010, 12:55

Re: Speeldag 31: Heist-STVV

Bericht door Luc »

Franske schreef:
Jacques schreef:Zouden we eens niet een stel ballen kweken i.p.v. nog grotere angsthazen te zijn dan onze trainer?

Het is tegen f*cking Heist hè mannen, HEIST.OP.DEN.BERG. Al 3 jaar met meer geluk dan kunde de degradatie ontlopen, spelen voor 500 man ofzo, maar als ge ze hier moet geloven, spelen we vrijdag precies tegen Bayern Munchen.

Wie schrik heeft, krijgt slaag.
Of omgekeerd en in het Engels: Fortune favours the brave
Da's gesproken. Zonder hautain te spelen: gewoon van begin bij de ballen pakken en vol voor de 3 punten gaan. En niet na eerste doelpunt wat beginnen freewheelen met hakjes en toestanden, maar doodpitsen, vermorzelen.
Als de trainer dat nu ook eens inziet komt het waarschijnlijk wel in orde ...
Maar het is ook een koppig manneke met zijn eigen principes ...
charel
Berichten: 89
Lid geworden op: 04 mei 2013, 22:44
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 31: Heist-STVV

Bericht door charel »

De stand blijft ongewijzigd voor Stvv en Lommel moest Bergen niet meer spelen.
:stvv: :geelblauw:
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Speeldag 31: Heist-STVV

Bericht door Bartman »

Franske schreef:
Jacques schreef:Zouden we eens niet een stel ballen kweken i.p.v. nog grotere angsthazen te zijn dan onze trainer?

Het is tegen f*cking Heist hè mannen, HEIST.OP.DEN.BERG. Al 3 jaar met meer geluk dan kunde de degradatie ontlopen, spelen voor 500 man ofzo, maar als ge ze hier moet geloven, spelen we vrijdag precies tegen Bayern Munchen.

Wie schrik heeft, krijgt slaag.
Of omgekeerd en in het Engels: Fortune favours the brave
Da's gesproken. Zonder hautain te spelen: gewoon van begin bij de ballen pakken en vol voor de 3 punten gaan. En niet na eerste doelpunt wat beginnen freewheelen met hakjes en toestanden, maar doodpitsen, vermorzelen.
Kapotbijten en opvreten zou onze hond zeggen
tweety
Berichten: 876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: Speeldag 31: Heist-STVV

Bericht door tweety »

Franske schreef:Da's gesproken. Zonder hautain te spelen: gewoon van begin bij de ballen pakken en vol voor de 3 punten gaan. En niet na eerste doelpunt wat beginnen freewheelen met hakjes en toestanden, maar doodpitsen, vermorzelen.
Idd. niet zoals de Duivels gisteren. Die hebben nog maar eens bewezen wat er dan kan gebeuren.
Ik hoop dat YF goed gekeken heeft..
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Speeldag 31: Heist-STVV

Bericht door the fan »

Awel, die bedenking maakte ik gisteren ook… "Heeft Wilmots te veel naar Ferrera gekeken"!
Voetbal toch en eet die op, verdomme!
Grammet
Berichten: 472
Lid geworden op: 15 okt 2012, 16:46
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 31: Heist-STVV

Bericht door Grammet »

tbird schreef:Ik zal er ook zijn. Cmon kanaries

Sent from my C6903 using Tapatalk
prono:HEIST-STVV: 0-2
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 31: Heist-STVV

Bericht door Cremasco »

Grammet schreef:
tbird schreef:Ik zal er ook zijn. Cmon kanaries

Sent from my C6903 using Tapatalk
prono:HEIST-STVV: 0-2
Ik ga voor 0-4 met 2 keer Parzysek, 1 keer Momi en 1 keer Daeseleire
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 31: Heist-STVV

Bericht door toyotacorolla »

gezien het niveau van de laatste matchen, ben ik niet geneigd euforisch te zijn zoals sommige forumgangers.
Aan de spelers om het tegendeel te bewijzen, en te spelen als een waardig kampioen.
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Speeldag 31: Heist-STVV

Bericht door the fan »

Dat verwacht ik ook in Heist …
Iemand een idee hoeveel tickets er al verkocht zijn?
Het is zo stil?
Plaats reactie