Speeldag 23: STVV-Eendracht Aalst

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Luc
Berichten: 1201
Lid geworden op: 29 sep 2010, 12:55

Re: Speeldag 23: STVV-Eendracht Aalst

Bericht door Luc »

pat@ schreef:We moesten deze match, net zoals de andere 1-0 matchen, gewoon winnen. Een foutje van David H. kost ons de 3 punten. Ikzelf vond het 3-6-1 systeem (wegens gebrek aan backs) wel meevallen. Het was ook direct een indicatie wat de kwaliteiten van een Swers eigenlijk zijn. Als hij was blijven staan waren er waarschijnlijk meer doelpogingen geweest.

Voor de doemdenkers, nee het gelijkspel was gewoon een accident de parcours. Komende speeldag kunnen we weer 9 punten voorstaan op de nr. 2. Weet er iemand of we zondag Daeseleire/Rherras/Vojvoda terug kunnen recupereren? Lazaar en Momi vond ik trouwens redelijk ongeïnspireerd invallen, nog iemand die dat opgevallen was? Hopelijk komt er geen slijt op de bankzitters hun motivatie.
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat Daeseleire vanaf vandaag terug met de groep zou meetrainen.
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Speeldag 23: STVV-Eendracht Aalst

Bericht door Iniesta »

Onze ergste tegenstander zijn wijzelf. Overmoed en zenuwen kunnen ons treffen net zoals een man die zijn veto stelt. Als we niet in de val van overmoed trappen en rustig blijven zou er geen probleem mogen zijn. Helaas konden we dat vorige jaar op 45 minuten na ook zeggen.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 23: STVV-Eendracht Aalst

Bericht door toyotacorolla »

Zwakke match, de omstandigheden waren voor beide ploegen gelijk.
bert1924
Berichten: 842
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: Speeldag 23: STVV-Eendracht Aalst

Bericht door bert1924 »

Iniesta schreef:Onze ergste tegenstander zijn wijzelf. Overmoed en zenuwen kunnen ons treffen net zoals een man die zijn veto stelt. Als we niet in de val van overmoed trappen en rustig blijven zou er geen probleem mogen zijn. Helaas konden we dat vorige jaar op 45 minuten na ook zeggen.
De situatie ts toch wel anders vind ik?Vorig jaar altijd moeten achtervolgen,nu steeds ruim op kop.
Plaats reactie