Speeldag 5: STVV-OHL

Alles over de wedstrijden van STVV
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 5: STVV-OHL

Bericht door toyotacorolla »

De scheids fluit tegen, en strooit met gele kaarten voor stvv.
Ohl amper dreigend.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4144
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 5: STVV-OHL

Bericht door lindoke »

toyotacorolla schreef:De scheids fluit tegen, en strooit met gele kaarten voor stvv.
Ohl amper dreigend.
Natuurlijk, een rode kaart (of twee) en een penalty-ke kunnen OHL terug op weg helpen :rood:
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 5: STVV-OHL

Bericht door Cremasco »

Verdiende winst voor stvv dat fris van de lever voetbal bracht. Kansen genoeg. Kon 6-3 zijn geweest. Vele gele kaarten. 2 rode voor Leuven. Iandoli scoort niet veel maar mooie treffer. Ook goed gezien van Edmilson met die rechtstreekse vrije trap. Leuven krijgt het moeilijk op stilstaande fases. Dubbele gordel middenvelders bij STVV. Lazaar mist 2 keer alleen voor de keeper echter. Een bedrijvige Dequevy vandaag. Schollen gaat in de fout bij het eerste doelpunt. 3-0 voor en twee keer paal en toch weer bibberen he.

Niet verwacht dit resultaat zonder echte spitsen. Proficiat stvv.
Ik had Leuven veel sterker verwacht. Op naar Aalst !
bruintje67
Berichten: 607
Lid geworden op: 22 nov 2010, 23:16

Re: Speeldag 5: STVV-OHL

Bericht door bruintje67 »

bruintje67 schreef:En we zijn weg, ik hoop dat we OHL kunnen afstoppen.
Al stel ik er me vandaag niet teveel bij voor, ik hoop dat ik ongelijk krijg.................... ;)
Ik heb gelukkig ongelijk gekregen, een mooie pot voetbal..................ik heb me vandaag echt nog ne keer geamuseerd.
En aan de sfeer te voelen, ik niet alleen.
Tja je kan zeggen wat je wil, als de trainer er een ploeg van kan maken zullen ze met dit STVV toch rekening moeten houden.
Meer van datte :)
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 510
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: Speeldag 5: STVV-OHL

Bericht door KNRI »

Voetbal met vuur gezien...elke week van dit en dan zal het volk er ook weer zijn!
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 5: STVV-OHL

Bericht door Since '54 »

Ik heb dus via BTV gekeken en ik vond dat we de wedstrijd uit handen gaven van het ogenblik dat Gaëtan Hendrickx wegdeemsterde en/of vervangen werd. Van dat ogenblik af hadden we geen rust meer, geen bal meer aan de voet, nog weinig goede passen van man tot man.

Uiteindelijk verdiende overwinning tegen een onstuimig Leuven dat normaliter veel beter voetbal kan brengen.

Wat een flater van Schollen bij het 1ste tegendoelpunt!
Dequevy hard gewerkt.
Klungelgoal van Erichot die zelf niet wist dat de bal er in was.
Hard-Die
Berichten: 125
Lid geworden op: 29 nov 2010, 19:00

Re: Speeldag 5: STVV-OHL

Bericht door Hard-Die »

bruintje67 schreef:
bruintje67 schreef:En we zijn weg, ik hoop dat we OHL kunnen afstoppen.
Al stel ik er me vandaag niet teveel bij voor, ik hoop dat ik ongelijk krijg.................... ;)
Ik heb gelukkig ongelijk gekregen, een mooie pot voetbal..................ik heb me vandaag echt nog ne keer geamuseerd.
En aan de sfeer te voelen, ik niet alleen.
Tja je kan zeggen wat je wil, als de trainer er een ploeg van kan maken zullen ze met dit STVV toch rekening moeten houden.
Meer van datte :)
Zoals Guido vroeger zei: "Kampioen wordt je niet tegen de grote ploegen, maar tegen de kleintjes." Vandaag winnen had een surplus moeten zijn, geen must. Soit, het is zo, en ik ben zeer content met de manier van spelen! Als ze dit elke week kunnen brengen, doen we inderdaad wel mee. Maar iets zegt mij dat we het tegen de kleintjes (alweer) gaan laten liggen.
Gebruikersavatar
moetikeensmeelachen
Berichten: 121
Lid geworden op: 27 apr 2011, 03:41
Locatie: Leuven

Re: Speeldag 5: STVV-OHL

Bericht door moetikeensmeelachen »

Proficiat. Verdiende overwinning. OHL beneden alle peil. Als de ref dan nog begint te zwalpen wordt het onmogelijk.

STVV veel meer drang, veel vinniger. Bostock mag van mij terug op de bank gaan zitten voor Bracké die geen 5 minuten nodig heeft om een bal in te spelen. Croizet was beschamend. Cerigioni die weer een open kans de nek omwringt. Kortom, abominabele match van OHL, voornamelijk die eerste helft. Standaard fases? Goed bezig Leko.

Het enthousiasme hopelijk wat getemperd bij ons.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 5: STVV-OHL

Bericht door toyotacorolla »

Na de 3-1 en de 3-2 te weinig rust aan de bal, en de drang om de vierde goal te groot, alhoewel ze daarvoor de kansen hebben gehad.
Tijdens de eerste helft bij momenten knap passenspel. Deze lijn doortrekken en er zou een mooi seizoen in het verschiet liggen, maar op deze verdiende overwinning mogen we ons niet blind staren, de bevestiging dient te volgen.
smol
Berichten: 1390
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 5: STVV-OHL

Bericht door smol »

bruintje67 schreef:
bruintje67 schreef:En we zijn weg, ik hoop dat we OHL kunnen afstoppen.
Al stel ik er me vandaag niet teveel bij voor, ik hoop dat ik ongelijk krijg.................... ;)
Ik heb gelukkig ongelijk gekregen, een mooie pot voetbal..................ik heb me vandaag echt nog ne keer geamuseerd.
En aan de sfeer te voelen, ik niet alleen.
Tja je kan zeggen wat je wil, als de trainer er een ploeg van kan maken zullen ze met dit STVV toch rekening moeten houden.
Meer van datte :)
En toevallig met Schoofs & Schils ....
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Speeldag 5: STVV-OHL

Bericht door vdl »

smol schreef:
bruintje67 schreef:
bruintje67 schreef:En we zijn weg, ik hoop dat we OHL kunnen afstoppen.
Al stel ik er me vandaag niet teveel bij voor, ik hoop dat ik ongelijk krijg.................... ;)
Ik heb gelukkig ongelijk gekregen, een mooie pot voetbal..................ik heb me vandaag echt nog ne keer geamuseerd.
En aan de sfeer te voelen, ik niet alleen.
Tja je kan zeggen wat je wil, als de trainer er een ploeg van kan maken zullen ze met dit STVV toch rekening moeten houden.
Meer van datte :)
En toevallig met Schoofs & Schils ....
Vooral een goeie Hendrickx
Dreke
Berichten: 3644
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 5: STVV-OHL

Bericht door Dreke »

smol schreef:En toevallig met Schoofs & Schils ....
Toen het vorig jaar echt begon te draaien, speelden we met Daeseleire, Kotysch, Erichot, Iandoli, Schils en Schoofs. Onze José mag weten waarom we daar dit seizoen niet mee begonnen...
A loyal football fan only supports the shirt...
STVVninof
Berichten: 589
Lid geworden op: 18 jan 2011, 10:41

Re: Speeldag 5: STVV-OHL

Bericht door STVVninof »

Heel goede match gezien met uitblinkers Erichot ( heeft echt geen enkel duel verloren), Hendrickx (hier kunnen we nog plezier aan beleven en wat een inzet ook) en een ongrijpbare Junior.

Maar zoals altijd op Stayen was het nog bibberen tot op de laatste minuut...

Ook een pluim voor Dequevy voor zijn inzet met zo een maanden achter de rug.

Ik stel me toch de vraag wat het zou gegeven hebben indien Yannick met deze ploeg, grotendeels de basis van vorig jaar, meteen zou zijn gestart.

moetikeensmeelachen: wel ongelooflijk verrast van het lage niveau van OHL. Was het de voorbije weken dan veel beter ?

In de marge: een vriend van Belgacom league na de match eens opgezocht in zijn regiecamion en hij liet ons het veld ook eens zien. wilden snel een foto tot er 2 stewards kwamen dreigen met een stadionverbod en "de wet is de wet". Hadden ze zo bijdehand opgetreden tegen de Moeskroensupporters....
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3063
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 5: STVV-OHL

Bericht door Tompie »

Verder werken op een goede basis (Erichot-Kotysch, Schils-Schoofs), dat is zo dom nog niet. Hopelijk wijzigt Ferrera zondag zijn elftal niet opnieuw op 5 plaatsen...

Als de spelers daarrond het niveau dan ook nog eens omhoog trekken (fantastische Junior, kilometervreter Hendrickx), ben je in staat goede wedstrijden te spelen.

De overwinning van gisteren verbaast me niet echt, ik ben wel tevreden met wat ik zag op vlak van conditie (Hendrickx als exponent) en combinatiespel.

Ik zie ze graag bevestigen tegen mindere goden, wanneer Ferrera hen wat meer zelf op scherp zal moeten zetten.

Maar voor de wedstrijd van gisteren: chapeau.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 5: STVV-OHL

Bericht door Jacques »

Goede match, hadden ze eigenlijk met 5-2 moeten winnen, maar so be it.

Bemerkingen/bedenkingen:

- Is dit dezelfde ploeg die tegen Seraing en Deinze te vadsig was om de ene voet voor de andere te zetten? Dag en nacht verschil in scherpte en druk zetten op de man in balbezit.
- OHL ondermaats op alle vlakken. Thans, als je ziet wat ze in het middenveld kunnen zetten: Le Postollec, Bostock, Croizet, Brouckaert en Iddi (gisteren nog niet speelgerechtigd?), maar als je je middenveld constant overslaat, maakt het natuurlijk ook niet veel uit wie daar staat.
- Op de backs blijven we ze pijn doen. In de eindronde Kenny Thompson en nu hebben ze met Trenson zowaar nog een tragere back gevonden. Cools, die de voorbije weken toch bij de uitblinkers genoemd werd, viel me ook tegen.
- Chapeau voor Dequevy, mentaal sterker dan verwacht. Hij deed het geweldig gisteren, ook omdat de rest rond hem veel bewoog, en legde in de 2de helft zowaar 4 steekballetjes op rij achter de Leuvense verdediging. Spijtig dat er niet van geprofiteerd werd.
- Is er een Mignolet in de zaal? Bedenking die ik me vorig jaar in de eindronde maakte en die ik nu herhaal: er zit toch echt geen goede doelman in de reeks. Ok, Mignolet is uitzonderlijk, maar die 18 doelmannen nu mogen zijn veters nog niet komen binden. Comedy capers was het en dat met Bailly en Schollen, bakken ervaring en ex-internationals maar geen garantie op succes gisteren.
- Een welgemeende f*ck you aan die stroman van ons. Als het van Lammens afhing, viel er gisteren geen 1-0 (Iandoli), geen 2-0 (Erichot) en stond er helemaal niets voorin (geen Dequevy). Ga maar een beetje Moris'kes halen in Luik en blijf er voor de rest van uw dagen zitten.
- Voor onze trainer: Is het echt zo moeilijk om iedere keer met uw beste 11 te starten of moogt ge niet? Het kleinste kind ziet dat Erichot vanachter altijd moet staan voor zijn duelkracht. Het kleinste kind ziet ook dat je met deze Dequevy moet werken, omdat hij meer puur talent heeft dan 90% van onze groep. Zoals Dreke zegt was de beste periode vorig seizoen toen Ferrera stopte met zijn geroteer en speelde met een vast geraamte. Dat was de basis om op te werken, maar Ferrera moest toch weer zo nodig roteren en ons punten kosten. De bescheiden poging om na de match 's mans naam te scanderen vond ik niet echt geslaagd. Sowieso zal ik er niet aan meedoen, hij is niet het soort trainer waar ik het voor heb.
- De scheidsrechter, tja, waar beginnen we? Laat het ons erop houden dat de man behoorlijk onbekwaam was en leek te vrezen voor een regelrechte slachtpartij als hij niet om de 5 min een lichte gele kaart trok...oh ironie raakt iedereen daardoor net gefrustreerd en opgefokt waardoor het ei zo na nog uit de hand liep. Ik vraag me ook af wat ze bij de CSC bezielt. Er is geen ander binnenlands competitievoetbal en STVV-OHL is in 2de klasse toch een topper, maar blijkbaar was het toch teveel gevraagd om een scheids met wat meer ervaring te sturen.

Voor de rest is het dus leuk vandaag en morgen ook nog een beetje, maar nadien telt enkel Aalst. Puntenverlies tegen Aalst zal ook deze 3 punten zuur laten smaken.
Overdrijven is een kunst
Plaats reactie